• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 2/1 by Affe, ” Efter det kommer snö så kommer det ännu mera snö ”

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Börjar med att önska alla Klocksnackare God fortsättning på det nya året!

I all hast så fick jag hoppa in och vikariera för fader @RicVin som hade fullt upp hemma nu på morgonen eftersom han gått och blivit FARFAR för fjärde gången, så stort GRATTIS till dig och hela familjen ❤️

Och så blir det årets första Fredagstråd, och det är ju skit trevligt!

Något som är mindre trevligt är att vi firar in det nya året med alldeles för mycket av det vita helvetet som kallas för snö! Det har ju snöat i flera dagarna och mer ska komma ner.

IMG_8130.jpeg

Så lite senare på förmiddagen så ska jag ut och köra snöslungan för att få bort all det här skräpet! Sen blir det att tända en brasa och inte gå ut något mer idag, eller kanske på hela helgen?!

IMG_8145.jpeg

" Ha en skön Fredag och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_8123.jpeg

Senast ändrad:
Första fredagen för 2026 då alltså :)
Här ska jag försöka njuta av mina sista jul/nyårslediga dagar innan det är dags att börja jobba på onsdag igen. (Ingen jobbångest alls.....😬)
Önskar er ALLA en riktigt härlig dag och helg som ju är i antågande.
God fortsättning på det nya klockåret 🎉

16163.jpg

Senast ändrad:
E3159404-130B-4CEF-9B3C-26D35E65AB9D.jpeg

P1020004.jpeg

Ja, idag fick de så de teg alla snöälskare, iallafall här i Hälsingland. Ser knappt ut genom fönstret, fick fösa upp dörren och skottningen tog timmar. Själv drömmer jag bara om sommar 😇

Men… Med tuffa tider och snöskottning så passar ju inget bättre än en lite tuffare klocka. Och när man skottat får man ju belöna sig med kaffe? Dessutom är jag ledig i helgen?

De blir nog rätt jävla fint ändå!

Tack för hjälpen @Affe !!! Hade heeelt missat att det var fredag. Men då den här parveln for ck en lillebror dagen innan nyårsafton så har mitt fokus varit som nedan några dagar!!
IMG_7427.jpeg

Ska se om jag kan skärpa mig under året…
Jag kom ihåg att be om vikarie på annandagen men nu var det som bortblåst 🤣

Gott nytt år till er alla!!

Tillbaka
Topp