• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 2/12 “Är det nån som vet hur man gör?!?”

plundberg

Omega
2-Faktor
Glad fredag Klocksnack!
20221202_093143.jpg
 

Flecktarn

Audemars
2-Faktor
Glad (fransk)fredag! Usch ja, december. Fattar inte vad som hände med november.
Men i år ska det bli roligt att köpa julklappar, första gången med systerdottern! Hon ska dränkas i gosedjur och grejer och undertecknad får ställa upp som tomtens ställföreträdare. 🎅
Har dock ingen befogenhet att dela ut orangetavlade klockor till forumprofiler, sorry!
221202 ymea 1.jpg
 

Nazular

Cartier
2-Faktor
På resande fot till Tallinn för att frun skulle få ihop sina eurobonus poäng för guldstatus. Blir säkert utmärkt men hade gärna haft en lugn helg hemma. Tyvärr får ju Explorern stanna hemma när man skall ut och ränna.

Sitter och funderar vad som skall bli nästa drömmål i klockvärlden - kanske borde våga röra mig utanför Rolex?

1669972038272.png
 

Tigerrrr

Rolex
2-Faktor
TGIF igen. Verkar som solig sådan dessutom😊
Och lycka till med önskelistan @RicVin, det går säkert vägen. Själv ska jag åka och “titta” på en om inte orange men gul julklapp till mig själv imorgon. Kommer antagligen intala mig själv att den även passar flickvännen förträffligt dessutom. Självbedrägeri, jag vet. Är vi på detta forum inte lite av experter på det?

Fredagsklockan kommer här. Go helg alla😊
FED5D42E-F6EA-42BF-99B0-783C491B1112.jpeg
 

Tigerrrr

Rolex
2-Faktor
Trevlig fredag på er alla därute!
Ända fram tills nu kände jag att jag valt rätt klocka för dagen men inser ju nu efter ditt inlägg att jag måste ta på mig min Linde Werdelin snarast efter jobbet!
Jag har denna på min önskelista
ezgif.com-gif-maker.jpg
Ett alternativ till ditt problem med att revidera din önskelista: skicka in en till önskelista, då kommer du ju få allt på båda listorna, så tänker jag! 🎅

IMG_20221202_090606618.jpg
Den rosa är inte att leka med. Grym🔥
 

Snowflake

Cartier
2-Faktor
Äntligen fredag! Glad att skitmånaden november är över och att vi är inne i december. Ser fram emot jul och ledighet. November bjöd i alla fall på detta nyförvärv: Moonswatch Jupiter. Som faktiskt gett klockintresset ett nytändning. En påminnelse om hur roligt det är med klockor och att det är det allt går ut på. Att en billig plastklocka kan skänka lika mycket glädje som en dyr lyxklocka. Det är så lätt att övertänka allt men i grund och botten handlar det om vilken känsla man får av klockan. Och den här gör mig glad.
32CA3EE7-0E0C-4C97-9D56-9736CF4984B1.jpeg
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
@RicVin ,gör som min farsa alltid gjort (och troligen jag oxå iofs)... Köp alltid det du önskar dig, för då landar man mest troligt två stycken i slutänden😁
Kastar med det in en snabb trevlig-helg-önskan till er samtliga mellan en galen drös med jobbmöten här... :D
Det fick bli en av dom tuffare G-shockarna idag. "Alvggrön" dessutom.
Gäller ju att vara förberedd. 😉
IMG_20221202_111739.jpg
 

Bilagor

  • IMG_20221202_061113.jpg
    IMG_20221202_061113.jpg
    845.9 KB · Visningar: 2
Topp