Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi såg det komma redan i januari @Rum Runner
Så är det. Vi var där...Vi såg det komma redan i januari @Rum Runner![]()
Jag kan ju alltid be om mod rättigheterna för just denna tråd. Det har jag önskat länge!!Kommer dom aldrig göra.
Kör på!Jag kan ju alltid be om mod rättigheterna för just denna tråd. Det har jag önskat länge!!
10 sidor är ju ett bra mål men jag gillar rent spel så vi ska se till att det är klockbilder som gäller. För min del får man gärna posta flera bilder. Men det ska vara klockrelaterat.
Ha en skön helg!!
Jag kan ju alltid be om mod rättigheterna för just denna tråd. Det har jag önskat länge!!
10 sidor är ju ett bra mål men jag gillar rent spel så vi ska se till att det är klockbilder som gäller. För min del får man gärna posta flera bilder. Men det ska vara klockrelaterat.
Ha en skön helg!!
Bild???Läggdags, kan detta bli fredagstrådens sista bild tro?godnatt
Min telefon bråkade lite med migBild???
Det är nog tyvärr kört nu, i varje fall enl. min Certina som inte tappat en sek. på 4 månBild???
SåjaMin telefon bråkade lite med mignu kom bilden med
![]()
Personligen så är jag förtjust i när man försöker följa temat för den aktuella fredagen. Kanske aldrig har varit tanken iofs, och självklart är det inte alltid som man har en klocka som passar...men det går ju ofta att styra till med miljön för vilken man tar kortet i eller lite enkla attribut![]()
Min mamma älskade kola.Det var en dum fråga av mig. 1970 som 5-öringen är ifrån, låg de nog på 1 öre/st, men 2-öringen från 1942 borde du fått en hel strut. Jodå, jag ändrade datum direkt.![]()
Felpost pga tumme med tics!Hehe mycket bättreoch ytterligare ett inlägg till tråden
Trevlig helg