Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
We did it!
Snyggt!Klockan blev av misstag dold i en Sitting bulldog IPA...![]()
Kommer dom aldrig göra.Vänta bara tills admin går in och raderar allt som inte är bild-poster....då blir det bråttom igen![]()
Finns det regler för fredagstråden? Trodde @RicVin var rebellVänta bara tills admin går in och raderar allt som inte är bild-poster....då blir det bråttom igen![]()
Kommer dom aldrig göra.
Finns det regler för fredagstråden? Trodde @RicVin var rebell![]()
Jag är alldeles för fredagsfull för sådana distinktionerJag kanske ska förtydliga att det var ett försök att vara lite skämtsam![]()
Det förstod jag också SupermannenJag kanske ska förtydliga att det var ett försök att vara lite skämtsam![]()
Det förstod jag också SupermannenSnart är det kväller och som jag kämpat för dessa 10 sidor idag, men jag e nöjd!
Den borde ju klara att bada i betydligt starkare grejer!Snyggt!
Pon är lite fegare av sig och nöjer sig med lättöl
![]()
Ja men det är segt. Vi får nästan tacka alla som inte ville kännas vid mars idag så jag fick leka datumpolis. Och extra kudos till de som rättade till datum och postade på nytt.Vilket hedrar dig...det är verkligen på tiden att det blir drag i fredagstrådarna igen![]()
Inte fan blev lumen brunare!Long time no see. ute från bankfacket efter ett år i mörker...
Grattis!Guldfredag med nyförvärvet ! Bara å smurfa vidare !
![]()
Hur har du lyckats missa detta?Wat?Din? Ny? När får man klämma?
![]()
Ingen aning! Jag måste ha brustit i mina rutiner. Jag tar till mig detta och tittar närmare på vad som gått fel. Det måste finnas någon under mig i näringskedjan jag kan skylla på...Hur har du lyckats missa detta?![]()
Skyll på @Mekmek @urfamiljen köper allt han tröttnat på.Ingen aning! Jag måste ha brustit i mina rutiner. Jag tar till mig detta och tittar närmare på vad som gått fel. Det måste finnas någon under mig i näringskedjan jag kan skylla på...![]()
Jag drar mitt strå till stacken med Speedy och 23-årig rom. @Stroboman kommer gå ned i spagat av glädje om vi fixar 11 sidor!Några få inlägg till så lyckas vi även med 11 sidor
Måste väl ändå vara klart godkänt!
De ska jag ha bild på!Jag drar mitt strå till stacken med Speedy och 23-årig rom. @Stroboman kommer gå ned i spagat av glädje om vi fixar 11 sidor!
(hoppas jag...)
![]()
Jag drar mitt strå till stacken med Speedy och 23-årig rom. @Stroboman kommer gå ned i spagat av glädje om vi fixar 11 sidor!
(hoppas jag...)
![]()
Vet inte säkert om jag kommer ner, vet däremot att jag är oerhört glad över att vi har en firma med mobilkranar på orten och att jag känner ägarna!De ska jag ha bild på!![]()