• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 2/5 By Affe ” Jaja, de e en dag imorrn å… ”

Idag fyller frugan år så det blir festklocka på och vinprovning + middag senare. Trevlig fredag alla!
1000049788.jpg

Skönt att det finns vikarier som kan hoppa in när bäste-far behöver vila sin själsliga och kroppsliga lekamen. Tack @Affe för det!

Här är det hjärnan som behöver snickra medans hjärtat vill ut och slå i en spik. Inte konstigt att hjärnan inte vill göra det man säger åt den att göra. Trevlig fredag var och en, ingen nämnd och ingen glömd. Jojje Wadénius nya cd bjuder på skönspel för barn som vuxen.

IMG_4184.jpeg

IMG_4165.jpeg

Senast ändrad:
Å så var det ju fredag, fast det kändes som fredag redan i förrgår😁
Här har det fullt ös trots ledig dag..
Bilbesiktning, gräsklippning och hjulbyte åt en bekant och upphämtning av ett härligt fredagsgüldigt trattenköp👍
Strax lunchdags o sen får vi se vad resten av dan har att erbjuda😃
Önskar er ALLA en riktigt härlig fredag och stundande helg 🎉😎
IMG_20250502_091352.jpg

IMG_20250502_095203.jpg

IMG_20250502_125352.jpg

IMG_7764.jpeg

Go eftermiddag herr @RicVin. Sovmorgon och hopp å lek under dagen. Har det bra med andra ord. Undertecknad suttit på klippare( självförvållat som jobbonär som jag är.) i regnet som kom 30 minuter efter vi startade i morse. Klockan är redan 15:00 denna fredag så bubblor i glaset.Skål’ha’re bäst och trevlig fortsättning på din lediga långhelg// 🧐

Senast ändrad:
IMG_7764.jpeg

Go eftermiddag herr @RicVin. Sovmorgon och hopp å lek under dagen. Har det bra med andra ord. Undertecknad suttit på klippare( självförvållat som jobbonär som jag är.) i regnet som kom 30 minuter efter vi startade i morse. Klockan är redan 15:00 denna fredag så bubblor i glaset.Skål’ha’re bäst och trevlig fortsättning på din lediga långhelg// 🧐
Tackar!! Tar igen mig med en GT efter en dag med bus!!!
0575BF41-8A36-41D8-A399-ABA864045C80.jpeg

Skål och trevlig helg!!

Tillbaka
Topp