• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 2/7 ”Nu är den snart slut!!...”

Trevlig helg @RicVin & KS!
9AA5D110-9E0D-4326-856C-6D391E99DB69.jpeg

Trevlig fredag @RicVin och alla klocksnackare! Hoppas @RicVin hinner utnyttja sin frihet. Brukar bli samma visa för mig som gräsänkling, det enda spännande som sker är att jag ligger i sängen och kollar tv för sent om nätterna. Idag blir det uthämtning av min nya ID.4 som ursprungligen skulle ha levererats i slutet av januari/ början av februari. Det är inte bara Rolex som har väntetid.
7E89B61A-282C-4CF3-8FB6-8AF2E4F412E5.jpeg

En för första gången på länge lugn morgon, eftersom rivningsarbetet nedanför verkar ha tagit semester nu. Dimman ligger fortfarande tät till havs och det är rofyllt att titta på båtarna glida förbi i halverad form. Dessutom insåg jag att min Explorer stannat för andra gången igår sedan jag fick den för drygt 3 år sedan. Måste vara nya semesterklockans fel…. Trevlig helg och trevlig start på semestern för de som startar den nu!
9AAAC219-2CE0-4AFA-A3D2-8727D85F6D2B.jpeg

81B9FE25-C6D2-4A25-9F1D-31FA571EC8B5.jpeg

Tillbaka
Topp