Nej nej!! Lugn i stormen!! Det är inte sommaren jag menar.. Nä, den får allt hänga kvar lite till! Nej, det är min ”vecka i frihet..” jag pratar om. Har ju varit gräsänkling sen midsommardagen då lilla hjärtat är på målarkurs. Jag hade ju sååå mycket planer! Alla filmer jag skulle kolla på utan att få skit för att det är för mycket action!! Alla chips jag skulle äta utan att få skäll för att jag tar för många åt gången!! All fotboll jag skulle kolla på utan att bli kallad tråkig!! Alla eftermiddagar på puben som bara är sommaröppen!! Ja ni hajjar?!! Vilket jäkla röj jag skulle ha!!!!
Vad blev det av det hela? Sverige-Ukraina och en ynka jävla ultrakrigsfilm?… Den där jävla chipspåsen ligger oöppnad i skafferiet… Skit också!!
Men men!!! Hon är inte hemma än!! Jag har fortfarande tid!!
Ny ricvinskjorta inköpt och ikväll är det livemusik på puben. På med skjortan så snart sista Teams-mötet är avklarat!! Cykeln ska pumpas! Sen blir det åka av!!!!!!
Oklart om det blir Longines hela fredagen eller om jag hittar ngn mer lämpad partyklocka… Kanske passar Certina denna färgbomb till skjorta bättre
Eller, så agerar jag så moget och ansvarsfullt.. Som det faktiskt anstår en man i min ålder och stannar hemma och tokstädar inför frugans hemkomst?!..
Näääää! Så faan heller!!! Säger som Mel Gibson i “Braveheart”… FREEEEEEDOM!!!
Appropå ”Fredom”!! Till veckan startar min semester så nästa fredag är det en vikarie som startar FREDAGSTRÅDen. Det kan bli just du!!! In och buda på BCF auktionen!!
Ta hand om er där ute!!
Vad blev det av det hela? Sverige-Ukraina och en ynka jävla ultrakrigsfilm?… Den där jävla chipspåsen ligger oöppnad i skafferiet… Skit också!!
Men men!!! Hon är inte hemma än!! Jag har fortfarande tid!!
Ny ricvinskjorta inköpt och ikväll är det livemusik på puben. På med skjortan så snart sista Teams-mötet är avklarat!! Cykeln ska pumpas! Sen blir det åka av!!!!!!
Oklart om det blir Longines hela fredagen eller om jag hittar ngn mer lämpad partyklocka… Kanske passar Certina denna färgbomb till skjorta bättre
Eller, så agerar jag så moget och ansvarsfullt.. Som det faktiskt anstår en man i min ålder och stannar hemma och tokstädar inför frugans hemkomst?!..
Näääää! Så faan heller!!! Säger som Mel Gibson i “Braveheart”… FREEEEEEDOM!!!
Appropå ”Fredom”!! Till veckan startar min semester så nästa fredag är det en vikarie som startar FREDAGSTRÅDen. Det kan bli just du!!! In och buda på BCF auktionen!!
Ta hand om er där ute!!