Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Kaffe och bok får inleda sista semesterdagen. Trevlig fredag
Hoppas du får en fantastisk sista semesterdag! Jag jobbar sista dagen innan semester idag![]()
Nä @vonbahr är en snällis. Han vill egentligen säga att han står till mitt förfogande som chaufför/kock/allmänt sällskap i fyra veckor. Jag behöver någon som bär mig till jobbet.Känns lite som att han ville säga någonting till dig @MKRGG! Typ...jag har mina 4-5 veckor kvar och du måste gå till jobbet på måndag medans jag ligger i solen och läskar mig med en GT och en schysst bok! Nu kommer det dessutom bli kanonväder under hela augusti
!
![]()
Kämpa!!! .)Jag har tagit lite semester från Klocksnack men är nu tillbaka. Detta tufft att ha semester med barnen då frun jobbar. Detta är alltså ett litet rop hjälp från Bounce där dagen skall tillbringas. Synd att de inte har alkoholrättigheter här. Jag skulle behöva något starkt för att lugna nerverna.
Trevlig fredag klockgalningar!
![]()
![]()
Stackars dig!Klockbyte och nu ensamäta kräftor...
![]()
Herregud!Klockbyte och nu ensamäta kräftor...
![]()
Nu blev jag avundsjuk - på riktigt!!! Vet inte ens om jag någonsin käkat svenska flodkräftor och du har konsumerat "massor"...Är uppväxt med eget kräftfiske och har tuggat i mig massor av svenska flodkräftor.
Farsan fiskade varje år från -74 till -90 i Ljungan, sedan slogs fisket ut av kräftpesten.Nu blev jag avundsjuk - på riktigt!!! Vet inte ens om jag någonsin käkat svenska flodkräftor och du har konsumerat "massor"...![]()
Kul klocka! Kanske något av en acquired tasteTrevlig helg
![]()
Like på brallorna! Ser både sköna och riktigt sommarsnygga ut?Trevlig helg KS och jag håller tummarna intensivt för din hund samt för snabb återhämtning för din del @Widowmaker! Sänder er en extra tanke idag! Åt skogen med cancer
![]()