• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 2/9 ”Kan bli en hård helg!!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jomen så är det!! Frugan ska åka med sina svägerskor på spahelg.
Det betyder att jag ska tillbringa helgen med hennes bröder…
Alltså det är ju inte så att jag har något emot mina svågrar, tvärtom!! Men det blir ju en annan typ av ”spa” om man säger så…
Det har hänt ett antal ggr genom åren att det blir en sån här helg. Vi brukar fylla tomrummet av våra äkta hälfter med olika typer av hantverk i någons hus, utflykter samt mat och dryck. Mycket dryck..
Det är det jag menar med ”hård helg”!! Kan ju sluta lite hur som helst.

Får nog bli en stenhård beater på armen under helgen!
0CBD2E66-F0A0-4155-BA8A-C9354A56C0EF.jpeg

Kanske blir ngt annat imorrn lite beroende på vad vi ska pyssla med.. Det ryktas om tapetsering eller fågelholksbygge. Kanske både och… Fy FAAN! Jag som inte ens gillar att pyssla om vår egen kåk. Nu ska det pysslas i en annan… Fakk my life!!
Men ”what goes around comes around” brukar man ju säga…
I ärlighetens namn har vi nog bara pysslat hos oss tidigare….
På något vis känns det mer ”rätt”…

Nåja! Ha en härlig helg och ta hand om er därute!!

Det där låter ändå som om det kunde bli en rätt rolig helg, @RicVin . Fantastiskt med en släkt som umgås på det viset. Själv ska jag imorgon på branschmässa. Det kommer att bli en hel del klockklämmande! Kanske inte de allra mest roliga och spännande märkena, men ändå alltid kul. Man kan alltid bli överraskad. Sedan ska det bli roligt att träffa branschfolk igen.
I övrigt, glad fredag och trevlig helg KS:are
PSX_20220902_065331.jpg

Senast ändrad:
E0D94C65-6F75-4476-9FF3-1A4074D770E1.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Jajamensan, 2 september är det idag minsann och fredag. 1958 detta datum klockan 20:00 sändes för första gången programmet Aktuellt. Många nyheter har kablas ut sen dess via detta nyhetsprogram. Nu tar vi helg, käkar gott. Tar hand om våra nära och kära och självklart putsar på någon klocka. Ha´re bäst och trevlig helg på Er alla🧐

Jomen så är det!! Frugan ska åka med sina svägerskor på spahelg.
Det betyder att jag ska tillbringa helgen med hennes bröder…
Alltså det är ju inte så att jag har något emot mina svågrar, tvärtom!! Men det blir ju en annan typ av ”spa” om man säger så…
Det har hänt ett antal ggr genom åren att det blir en sån här helg. Vi brukar fylla tomrummet av våra äkta hälfter med olika typer av hantverk i någons hus, utflykter samt mat och dryck. Mycket dryck..
Det är det jag menar med ”hård helg”!! Kan ju sluta lite hur som helst.

Får nog bli en stenhård beater på armen under helgen!
0CBD2E66-F0A0-4155-BA8A-C9354A56C0EF.jpeg

Kanske blir ngt annat imorrn lite beroende på vad vi ska pyssla med.. Det ryktas om tapetsering eller fågelholksbygge. Kanske både och… Fy FAAN! Jag som inte ens gillar att pyssla om vår egen kåk. Nu ska det pysslas i en annan… Fakk my life!!
Men ”what goes around comes around” brukar man ju säga…
I ärlighetens namn har vi nog bara pysslat hos oss tidigare….
På något vis känns det mer ”rätt”…

Nåja! Ha en härlig helg och ta hand om er därute!!
Du var väl allergisk mot fåglar och tapetlim?
Trevlig helg allihop- följer med på G-Shock vågen.
D3235254-C35B-4065-8C23-09DEF431F303.jpeg

Tillbaka
Topp