Jomen så är det!! Frugan ska åka med sina svägerskor på spahelg.
Det betyder att jag ska tillbringa helgen med hennes bröder…
Alltså det är ju inte så att jag har något emot mina svågrar, tvärtom!! Men det blir ju en annan typ av ”spa” om man säger så…
Det har hänt ett antal ggr genom åren att det blir en sån här helg. Vi brukar fylla tomrummet av våra äkta hälfter med olika typer av hantverk i någons hus, utflykter samt mat och dryck. Mycket dryck..
Det är det jag menar med ”hård helg”!! Kan ju sluta lite hur som helst.
Får nog bli en stenhård beater på armen under helgen!
Kanske blir ngt annat imorrn lite beroende på vad vi ska pyssla med.. Det ryktas om tapetsering eller fågelholksbygge. Kanske både och… Fy FAAN! Jag som inte ens gillar att pyssla om vår egen kåk. Nu ska det pysslas i en annan… Fakk my life!!
Men ”what goes around comes around” brukar man ju säga…
I ärlighetens namn har vi nog bara pysslat hos oss tidigare….
På något vis känns det mer ”rätt”…
Nåja! Ha en härlig helg och ta hand om er därute!!
Det betyder att jag ska tillbringa helgen med hennes bröder…
Alltså det är ju inte så att jag har något emot mina svågrar, tvärtom!! Men det blir ju en annan typ av ”spa” om man säger så…
Det har hänt ett antal ggr genom åren att det blir en sån här helg. Vi brukar fylla tomrummet av våra äkta hälfter med olika typer av hantverk i någons hus, utflykter samt mat och dryck. Mycket dryck..
Det är det jag menar med ”hård helg”!! Kan ju sluta lite hur som helst.
Får nog bli en stenhård beater på armen under helgen!
Kanske blir ngt annat imorrn lite beroende på vad vi ska pyssla med.. Det ryktas om tapetsering eller fågelholksbygge. Kanske både och… Fy FAAN! Jag som inte ens gillar att pyssla om vår egen kåk. Nu ska det pysslas i en annan… Fakk my life!!
Men ”what goes around comes around” brukar man ju säga…
I ärlighetens namn har vi nog bara pysslat hos oss tidigare….
På något vis känns det mer ”rätt”…
Nåja! Ha en härlig helg och ta hand om er därute!!