• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 20/3 ”Hur har ni det i dessa dagar?..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hej på Er...
Hade lite dåligt med inspiration för dagens tråd. Men helt ärligt. Kunde den handla om något annat?..
1A40EB2D-5B3D-4E76-8872-E758ED14FB71.jpeg

Hur är det med er därute? Inga symptom eller konstaterad Corona?
Själv har jag varit på 2 sjukhus med konstaterade fall i vecka bara för att..
Nä då, plikten som kallar :)
Jag gjorde i alla fall en medmänsklig gärning i början på denna vecka. När hyllorna var som tommast på dasspapper så hittade jag 2 paket Lambi exstra lång på en Ok Q8 mack. Jag köpte bara det ena och lämnade det andra till en medmänniska. Tänk på det alla hamstrar därute!!!;-)
Hoppas ni och alla i er närhet har hälsan i behåll.
Nu försöker vi göra allt för att kicka Covidien-19:s ass!!

Kan inte nån arrangera en Webex GTG?

Tack @Margarinkungen för inspirationen!!!

Är ingen stor kronografälskare men den här gillar jag, troligen på grund av den interna dykringen och att kronografen kan användas under vatten. I grund och botten en riktig dykare med andra ord, precis som namnet Aquatimer antyder ... ;)

Ha en bra Coronafri fredag och en ännu bättre helg!

IWC A 2020-03-20 (stol).jpg

Så klart min vän @RicVin vi hjälps åt, passar på att hälsa alla sökmotorer, troll, vänner och lilla smurfen en trevlig helg!

Så här i Corona tider spelade vi t.o.m. in Podden hemma hos mig igår, jobbat hemma hela veckan men måste fan ut och gå eller något, har kanske 1000 steg på hela veckan! Kommer svälla upp som en gris annars! Enda gången jag har kommit ut var när jag och familjen åt middag hos en KS vän i veckan.
B5292C93-D09F-44CA-A62D-6F6D62B24126.jpeg

Men var försiktig där ute, tänk framförallt på att WC papper tillverkas lokalt inom svedala och kommer inte att ta slut om ni inte smurfar. Köp tex parmesan eller ostron ist!

Senast ändrad:
Förra fredagen var en riktig skitfredag. Idag har jag bestämt mig för att det banne mig får bli en riktig guldfredag istället!
Jag önskar er alla en riktigt trevlig helg, och jag hoppas ni kan ägna den åt nåt trevligare än att tänka på Coronavirus och fallande Rolexpriser! :artist:

87977595-7EF1-4B37-9085-C046C955FF2E.jpeg

Trevlig helg KS!
Ingen corona i min familj. Barnen rullar dock på vanlig förkylning = ingen förskola för den stora. Eftersom jag är föräldraledig så påverkas vardagen inte jättemycket. Värre för alla de som tvingas avstå inkomst och får det tufft framöver.
20200320_071046.jpg

Senast ändrad:
Morning!
Känns som allt är i fritt fall. Ska titta över korttidspermiteringar och varsel på jobbet idag. Än är jag åtminstone frisk. Alltid nåt och som ger en smula hopp.
...Och att det är sol ute. Och att jag blir morfar, vilken vecka som helst.
Trevlig helg, KS:are!
IMG_20200320_074949.png

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp