S
Staafen
Guest
Faktiskt! Jag har knappt hållit i en annan klocka på 20 dagar.Owg:n håller alltså? Imponerande!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Faktiskt! Jag har knappt hållit i en annan klocka på 20 dagar.Owg:n håller alltså? Imponerande!
Citerade du fel? Det måste ju varit min Swatch du menar?Fulländad design? Kan vara.
Får hoppas det går över snart!Trevlig fredag, håller på att hosta ur mig inälvorna. Men tar denna shoot så hoppas jag att jag får behålla de inre organen en stund till![]()
![]()
Tur du har en slemsäker klocka! Krya på dig!Trevlig fredag, håller på att hosta ur mig inälvorna. Men tar denna shoot så hoppas jag att jag får behålla de inre organen en stund till![]()
![]()
Du skulle bara veta!Inte svårt att va OWG med en sån...![]()
TackFår hoppas det går över snart!
Tack! Ja, den har klarat veckan väldigt bra! ”Slem resist” kanske vore något de skulle marknadsföra mer i dessa tiderTur du har en slemsäker klocka! Krya på dig!