• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 20/6 ”Glad Midsommar!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Yepp! Det är dags igen.. Det ÄR ju faktiskt FREDAG även om det är Midsommarafton just denna fredag!!!
Fullt kaos med släkt och vänner hos de flesta idag antar jag? Alla ber till vädergudarna att ”Vi kan väl för faan få äta lunchen ute i alla fall!!”
Vi får väl se… Själva rymmer vi till äldsta barnbarnet med familj. Det vankas både midsommar OCH födelsedagskalas för den lilla luringen! Får bli Svenskt på armen en dag som denna!!
IMG_5476.jpeg

Inte mycket som skriker midsommar så mycket som prästkragar!!😍
IMG_5413.jpeg

Det skulle vara en snaps eller två då, men det får vi vara utan idag. Blir saft och annat mer kalaslämpligt..🤣

Ta hand om er mina vänner. Krama om nära och kära å ha en riktigt trevlig midsommar från morgon till kväll!!
❤️

TGIF!

Vi ska i alla fall inte få något regn under midsommar, men tyvärr så kommer värmen lysa med sin frånvaro. Enligt prognosen så får vi bara runt 15 grader som högst!

IMG_8536.jpeg

Förra året så fick vi besökare nerifrån med kort varsel! Polarna hörde av sig dagen före om dom kunde komma upp och fira midsommar på landet! Klart ni får sa jag!
Det var ingen som hörde av sig igår i alla fall. Så det blir nog bara jag och Los Tantos som firar en liten smula med sillunch, och till det blir det att knäppa en 2-3 Julmust! Och lite senare blir det att gå på majstångsresning…

IMG_8537.jpeg

" Ha en skön MIDSOMMAR och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_8497.jpeg

IMG_9747.jpeg

God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Hoppsan, är fredag igen och midsommarafton i vårt avlånga land. Glad midsommar allihopa å se till att inte missa de små grodorna runt stången.Ha’re bäst och som vanligt. Glöm inte bort era nära och kära//🧐

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp