• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 21/1 ”Strike three..!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Japp!! Nu är man nyvaxad!!! Eller förlåt!.. ”nyvaccad” är väl mer korrekt. Eller ”fullvaccad” är kanske än mer korrekt. I alla fall för nu.
Vem vet, kanske blir det att fylla på igen. So be it!!
Nåja, den här 3:e dosen tog lite värre än de tidigare.. Känt mig lite risig faktiskt. De två första gick helt obemärkta förbi.
Vågade ju inte chansa med vaccinet.. Vill fan inte råka ut för att missa chansen om de ger mig ett wildcard till Australian open.
Har hört att de har en plats över…
Bara att stränga om min gamla PDP spade så är man på gång!!
DADC7A7B-4491-48AB-B733-9D1D5DE09001.jpeg

Nån som minns vem av dåtidens spelare som körde med dessa? Var det Roscoe Tanner?…
CFD7536E-C52E-46F6-AB6E-0EA859AC8364.jpeg

Klart det var!!! Lite kul vart tankarna för en när man ska hitta på något att skriva om i FREDAGSTRÅDEN… Hur länge var det inte sen jag tänkte på mitt gamla tennisracket?! Än mer.. Hur länge sen var det jag tänkte på Roscoe Tanner?!?!?
Kan säga att det är jääävligt länge sen!!
Men va faan, det är ju fredag och Pannan är redo för lite Panerairaj!!
89F95558-7866-4AFD-9570-37EADD3172BA.jpeg

Själv blir det nog rätt lugnt i helgen. Kommer säkert fortsätta printa ut lite bilder. Köpte en fotoskrivare för några veckor sedan och det är riktigt kul att se ens bilder i lite större format.
CA6AAFE3-C3DD-4CAE-A411-67332B30E321.jpeg

Blir konkurrens på väggarna här hemma då frugan målar tavlor…. Nåja, vi förstår ju alla vem som har förtur på den lilla väggyta vi har kvar… Yepp, inte är det jag inte ;-)

Ta hand om er därute och ha en härlig helg.
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Moi moi!!
jag ska få min spruta också snart, men som vanligt är vi skeptiska om det verkligen gör någon skillnad för mottagningen på telefonen…

DBA56A2D-53BD-4F13-9503-95029E375A51.jpeg


Själv har jag klätt på mig vuxenkläder och åkt till kontoret idag, så jag ser dig nästan….

passar på att hälsa mina vårdare @RicVin Dr @Denke alla vänner, troll, sökmotorer och smurfar en glimrande helg!!
 
Topp