Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi får glädjas åt det lilla!Vore skönt om man fick vila upp sig på riktigt. En rejäl uppvilning!
Här är det i och för sig solljus filtrerad genom moln, så kallat dis. Men vill ändå att helgen ska komma. Man får glädjas åt fredagstråden så länge!
Fredagsdubbeln![]()
Är detta 36an eller 39an? Riktigt fin!Härligt väder denna fredag. Ska bli kul att komma hem och slipa golv ikväll![]()
trevlig helg KS!
Matar rådjuren med dom 2 sista påsarna äpplen!
![]()
Småpippina för frön och nya talgbollar!
![]()
![]()
![]()
Medans buLLen klättrar i trädet och skrämmer bort pippina!
![]()
Läste i julas att det inte fanns något belägg för att de skulle ge bättre sömn.
OT: De jag känner som nyttjar sådana upplever alla att de fått förbättrad ("tyngre" och rejälare) sömn.
Någon skulle kunna viska placebo, men placebo skall ju sägas vara en sorts behandling. "Fungerar det så fungerar det".
Psykvården nyttjar dom med goda resultat (t.ex: http://lup.lub.lu.se/luur/download?func=downloadFile&recordOId=5434970&fileOId=5434976) och att många arbetsterapeuter och fysioterapeuter har förskrivningsrätt på tyngdtäcken.
Det är ju nästan så att Fredagar i sig rättfärdigar ett köp av en DD![]()
Sluta spamma Ricvins tråd nu ffs. Posta i vad gör du just nu om det kliar i fingrarnaFörstod nästan det, som allt annat så sitter det i huvudet!
Tack för ett informativt svar, ska sätta mig ner och läsa det du länkade till, är nog både en intressant och kul läsning!
Haha...det tycker jag, eller varför inte två, en i Gulguld och den andra i Vitguld!
Hade jag köpt en DD idag så hade det blivit den i vitguld! Även att den i GG är helt OK den också!
![]()
Sluta spamma Ricvins tråd nu ffs. Posta i vad gör du just nu om det kliar i fingrarna![]()
Äh!! Den där kan ju vara tagen när som helst!!! Du vaknade nu!!!
Den är en av favoriterna och den får mycket handledstid. Klassiker juSnyggt!
Får den mycket tid på armen? Funderar själv på att addera en till samlingen...
Jag kör mjukisur och dressbyxorSjälv kör jag dressur och mjukisbyxor!
Mjukisur låter skönt!Jag kör mjukisur och dressbyxor![]()