• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 21/2 ”Det ser mörkt ut....”

Önskar er en trevlig helg!
IMG_20200221_123804_305.jpg

Läste i julas att det inte fanns något belägg för att de skulle ge bättre sömn.

Förstod nästan det, som allt annat så sitter det i huvudet!

OT: De jag känner som nyttjar sådana upplever alla att de fått förbättrad ("tyngre" och rejälare) sömn.
Någon skulle kunna viska placebo, men placebo skall ju sägas vara en sorts behandling. "Fungerar det så fungerar det".
Psykvården nyttjar dom med goda resultat (t.ex: http://lup.lub.lu.se/luur/download?func=downloadFile&recordOId=5434970&fileOId=5434976) och att många arbetsterapeuter och fysioterapeuter har förskrivningsrätt på tyngdtäcken.

Tack för ett informativt svar, ska sätta mig ner och läsa det du länkade till, är nog både en intressant och kul läsning!

Det är ju nästan så att Fredagar i sig rättfärdigar ett köp av en DD ;)

Haha...det tycker jag, eller varför inte två, en i Gulguld och den andra i Vitguld :D!

Hade jag köpt en DD idag så hade det blivit den i vitguld! Även om den i GG är helt OK den också!

3F919763-49FD-4BEF-8FE9-B681AE34FBCB.jpeg

Senast ändrad:
Förstod nästan det, som allt annat så sitter det i huvudet!

Tack för ett informativt svar, ska sätta mig ner och läsa det du länkade till, är nog både en intressant och kul läsning!

Haha...det tycker jag, eller varför inte två, en i Gulguld och den andra i Vitguld :D!

Hade jag köpt en DD idag så hade det blivit den i vitguld! Även att den i GG är helt OK den också!

3F919763-49FD-4BEF-8FE9-B681AE34FBCB.jpeg
Sluta spamma Ricvins tråd nu ffs. Posta i vad gör du just nu om det kliar i fingrarna :D

Tillbaka
Topp