• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 21/5 “Då var man tillbaka då!!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fortfarande lite hosta samt smak och luktbortfall.. Men i det stora hela har väl både jag och frugan haft tur...
Liiite tråkigt med smaken... Hur ska man liksom njuta av G&T:n ikväll?!..
Lukten är också lite skumt att vara av med. Köpte en sommardoft som levererades precis när jag insjuknade. Tyckte den doftade gammal dam första testen. Sen doftade den ingenting... Fan..vet vilket som var bäst egentligen. Känner fortfarande ingen doft av den. Fruns näsa verkar dock vara på gång igen. Vid middagen så sa hon.. ”Den där parfymen du använde imorse... Den var inte så ... manlig..” Fan också!! Man ska ALDRIG köpa unisex dofter!!!
Nåja!! Är på betydligt bättre humör än förrförra fredagen i alla fall. Förutom att vi mår bättre så hämtades äntligen Vespan hem i veckan.. Ska bli riktigt kul att puttra 2-hjuling igen.
4A701261-969B-4E2B-BA30-47B5B554FD2D.jpeg

Lär bli Panna ett tag framöver för att matcha!! ;-)
58DF3F44-0528-4EFC-9FA2-551649A1CC0F.jpeg

Hoppas ni håller er friska!!!!
Ta hand om er!

beklagar Ricvin, men se det positivt: det här är ett ypperligt tillfälle att ta fram rutmagen igen, lite sit-ups, kyckling och ägg bara, det smakar ju ändå ingenting men nu märker han ju ingenting ändå!
90EE55F2-59CC-4EF5-A11E-AA47501EB047.jpeg

jag har inte Covid, Dr @Denke
gjorde testet på mig i veckan så det är väl bara pollen och dåligt omdöme jag lider av precis som vanligt!
Trevlig helg @RicVin Dr @Denke vänner, sökmotorer, alla troll och lilla- lilla smurfen!

Senast ändrad:
Idag skulle vi börja dagen med att klippa lite gräsytor, men det har regnat inatt, så det får vi vänta med! Blir att gå i genom högen med felanmälan istället!

Vill önska @RicVin och alla andra KLOCKSNACKARE en skön fredag och en jätte trevlig helg!

99378FB1-1F28-4D1F-9C63-F949FB4601B7.jpeg

Välkommen tillbaka, @RicVin
Hoppas hostan ger sig och luktsinnet snart återgår till det normala.
Trevlig hastighetsmätare på Vespan! Påminner något om min gamling.
Glad fredag och trevlig helg, KS:are!
PSX_20210521_074028.jpg

Bilagor

• PSX_20210521_080620.jpg
    PSX_20210521_080620.jpg
    623.6 KB · Visningar: 3
Senast ändrad:
Fortfarande lite hosta samt smak och luktbortfall.. Men i det stora hela har väl både jag och frugan haft tur...
Liiite tråkigt med smaken... Hur ska man liksom njuta av G&T:n ikväll?!..
Lukten är också lite skumt att vara av med. Köpte en sommardoft som levererades precis när jag insjuknade. Tyckte den doftade gammal dam första testen. Sen doftade den ingenting... Fan..vet vilket som var bäst egentligen. Känner fortfarande ingen doft av den. Fruns näsa verkar dock vara på gång igen. Vid middagen så sa hon.. ”Den där parfymen du använde imorse... Den var inte så ... manlig..” Fan också!! Man ska ALDRIG köpa unisex dofter!!!
Nåja!! Är på betydligt bättre humör än förrförra fredagen i alla fall. Förutom att vi mår bättre så hämtades äntligen Vespan hem i veckan.. Ska bli riktigt kul att puttra 2-hjuling igen.
4A701261-969B-4E2B-BA30-47B5B554FD2D.jpeg

Lär bli Panna ett tag framöver för att matcha!! ;-)
58DF3F44-0528-4EFC-9FA2-551649A1CC0F.jpeg

Hoppas ni håller er friska!!!!
Ta hand om er!
Skönt att du och frugan är på bättringsvägen. Krya på er!

867B79D8-F429-4A50-B3E8-FEE23035E1F1.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga klocksnackare Idag har bland annat alla som heter Conny och Konstantin namnsdag och på tal om kända personer med med dessa namn så är Gaius Flavius Valerius Aurelius Constantinus eller förenklat som Konstantin I. En Romersk kejsare bland annat känd som den förste romerske kejsare som erkände kristendomen i det romerska riket. Helg var det ju snart, så vila upp Er och glöm för tusan inte bort att ta hand om nära och kära. Ha,re 🦊
Ps @Affe Björnkläder skall de va och en hederlig morakniv!//😉

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp