• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 21/7 By Affe; Vi hade i alla fall tur med vädret ( INTE ) !!!

Blev några idag också!

IMG_6185.jpeg
IMG_6188.jpeg

IMG_2519.jpeg

Godmorgon semesterfirande @RicVin och @Affe samt övriga KlockSnackare. 21 Juli 1969 satte Astronaut Armstrong sin fot på månen och yttrade That's one small step for a man, one giant leap for mankind dock hade han lämnat kvar sin Speedmaster i kommandomodulen som back up klocka. Ha nu en riktigt trevlig helg allihopa och för ”böfffelen” glöm inte bort Era nära å kära. //🧐
Så rätt ska vara att en Speedmaster aldrig varit på månen? 😀

Trevlig fredag alla klocksnackare! Det är ljuvligt att få Svenska Dagbladet till dörren varje fredag, lördag och söndag. Själva känslan att hålla i en papperstidning och kunna bläddra i är svårslagen. I slutet av 60-talet som liten grabb, sålde jag denna tidning. Varje söndag gick jag runt i villaområdet där jag växte upp. Jag tjänade mellan 3-10 kr varje söndag. De som sålde Dagens Nyheter sålde betydligt fler men jag visste inget om att det var politik som styrde vilken tidning man väljer. Nu känns det extra bra när jag själv får välja. Man har verkligen arbetat upp sig 😊. Solen skiner hörni!

Tack @Affe för en trevlig trådstart. Må dina plantor bära frukt när du och lilltuss har trädgårdsmästaransvaret så länge. Moder jord har också del i hur det går.
D097BB81-0F4D-4093-9561-EDE505C1B12F.jpeg
24BF143B-2296-48D4-BC9A-3E04792C7832.jpeg

Hm, jag glömde det viktigaste, jag sätter in en summa till barncancerfonden. Det är väldigt nära 1 miljon kronor. Hoppas vi når ända fram snart.

Senast ändrad:
Grymt vikarierande @Affe 😃
Min första semestervecka har också bjudit på klassiskt "midsommarväder". Regn - blåst - solglimtar och topptemperaturer på upp emot 20grader i solen om man anstränger sig.
Nästa vecka lovar dom värmetoppar på 17grader😁

Får njuta av värmen här på klocksnack istället😄

20230721_123215.jpg

IMG_2555.jpeg

Jaha, då var det Fredag igen å klockan passerat 15:00.Lite bubbel glaset är aldrig fel eller hur Herr @RicVin. Du tjuvtränade igår å drack bubbel så grattis till ditt andra barnbarn och herr @Affe. Tummen upp för ditt jobb som sommarpraktikant ;). Ha ´re bäst båda två å trevlig helg.//🧐

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp