Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice, ser nytvättad utTrevlig helg på er!
![]()
Fack vad coolt. Det ska jag ha på min! Antar att man behöver muta ett visst antal personer?Friyay!
![]()
Ska du göra ”Grönland” ikväll?Jaha, tog en omväg förbi Hagfors för att bouldra lite påväg till stugan. Precis när jag kom fram öppnade sig himlenfortsätter mot Malung och hoppas på bättre väder där. Fick första klockbytet gjort iaf
![]()
Ja, eller besitta photoshopskillsFack vad coolt. Det ska jag ha på min! Antar att man behöver muta ett visst antal personer?
Roligare !Inte så kul som en Panerai, men nästan. Trevlig helg KS!
![]()
Hahaha! But of course. Men jag ska fortfarande ha det på minJa, eller besitta photoshopskills![]()
Vit för business och grå för pleasure... det är sen gammaltGrå eller vit urtavla, mycket att fundera på en Fredag. Trevlig helg ! Den gråa vinner.![]()
![]()
Nu är jag säkert totalt blåst, men vad är "Grönland"?Ska du göra ”Grönland” ikväll?