Klockbyte och kvällspromenad. Knud börjar ta sig nu. .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rött är sött, så det passar med all säkerhet på digEn röst på rött kom in i tid, babyrosa på bilden möjligtvis men ljuslila i verkligheten.
![]()
tidigare bild men kommer att bära den med rött senare i kväll.
Allt klär en skönhetKvällsklocka på...
![]()
peoples choice när det gäller bandvalet.![]()
Tjusigt!2 års väntan äntligen över! Skål och trevlig helg allihopa. Jag ska hänga med nyförvärvet varje minut av helgen
![]()
Nej passerade bara. Slutdestination var strax norr om sälen. Kul att lära sig något nyttSka du inte till Malung? Malungs centrum kallas Grönland! Vet inte varför...
Grattis2 års väntan äntligen över! Skål och trevlig helg allihopa. Jag ska hänga med nyförvärvet varje minut av helgen
![]()
Har ingen klocka på mig men nyfiken på om vi når tio sidor nu?![]()
Tog av mig och nu ligger någon och sover i klocklåderummetVarför ingen klocka? Är du sjuk?
12 poster kvar så det borde vi.Har ingen klocka på mig men nyfiken på om vi når tio sidor nu?![]()
Plastrester från 116500? Minst 4000 spänn på K&S!Nu är den ordentligt avplastad.
![]()
Här kommer en bild från middagen också12 poster kvar så det borde vi.
Plastrester från 116500? Minst 4000 spänn på K&S!![]()
Måste vara med om man vill sälja fullset.Plastrester från 116500? Minst 4000 spänn på K&S!![]()
Definitivt behålla.Får väl avsluta med en Monaco Gulf. Behålla eller flippa?
![]()
Måste vara med om man vill sälja fullset.![]()