Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
???Kära Elisabeth
Snygg!Passar på att posta precis innan det blir lördag. Fortsatt trevlig helg på er allihopa![]()
![]()
Tack!! Ja det tycker jag då att du ska göra. Där inne gör den ingen lycklig, Chronolinken är ju som bäst rumt handledenSnygg!
Påminner om att jag måste hämta min i bankvalvet.![]()
Lägger upp en gammal bild för att jag kan.Tack!! Ja det tycker jag då att du ska göra. Där inne gör den ingen lycklig, Chronolinken är ju som bäst rumt handledenÄlskar verkligen min, funkar till allt!
Tappat Omega också?Ny lokal, gamla klockmaster. Riktigt trevlig!
![]()
Stort fokus på Tudor. Sen har de: Tissot, Certina, Sjöö Sandström, Seiko, Longines och sen säkert något mer som jag inte kommer ihåg.
Ja: Rolex, Omega och Tag Heuer.Tappat Omega också?
Trevlig helg KS!
Jag fick en perfekt start på helgen
Haha fan vad konstigt. Tryckte ju på dagens tyckte jag. Det här är ett mysterium.Skulle du verkligen posta i en tråd från januari?![]()