Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst är den! Jag är sjukt nöjd. En lite ovanligare 60-talare.Den där var riktigt bra!
Den hade man ju velat ha!Visst är den! Jag är sjukt nöjd. En lite ovanligare 60-talare.
Jag älskar dina lärande inlägg!
Godmorgon @RicVin och övriga klocksnackare. Denna fredag för 224 år sedan,så var det en modig man i Frankrike som från en luftballong hoppade med en mjuk fallskärm. Det var alltså världens första fallskärmshopp som genomfördes med en lyckad landning från 1000 meters höjd. Tuff grabb,eller hur! Trevlig helg på Er. Ha,re gött och glöm inte att ta hand era nära och kära.//
Ah, kul med det märket, Ulysse Nardin är det alldeles för lite av på forumet.Trevlig fredag KS
Ljuvliga President watch!Guldfredag och gin o'clock för ett tag sen redan
Man går igång på den där klockan, liksom blir lite fredagssugenpåensån. Kul med en lite udda modell i deras sortiment, udda i bemärkelsen att det är inte ofta de syns på forumet inte, int´.
Fredagsvitguld idag…. trevlig helg!!
Varit och beställt glasögon till både frun och undertecknad….
Måste ha vin för att lugna nerverna…
Det enda som trumfar att testa glasögonbågar är fan att testa pjäxor… FY FAAN!!!