Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns några stycken, men håller med, underskattat märke med en hel del kul modeller. En Freak ligger högt på graal-listanAh, kul med det märket, Ulysse Nardin är det alldeles för lite av på forumet.
Helt sjuk, tack för tips för den har jag helt missat.Finns några stycken, men håller med, underskattat märke med en hel del kul modeller. En Freak ligger högt på graal-listan
Lyssnar du på Saturday night fever och dansar?
Fick feeling!Lyssnar du på Saturday night fever och dansar?
Jag får det varje dag, nu Baccara, Yes Sir, I can Boogie.Fick feeling!
Finns några stycken, men håller med, underskattat märke med en hel del kul modeller. En Freak ligger högt på graal-listan
...Helt galen.Helt sjuk, tack för tips för den har jag helt missat.
Jag får det varje dag, nu Baccara, Yes Sir, I can Boogie.
Jag vet i alla fall att jag kommer se en det jävla räkning när vi hämtar ut glajornaVem vet vad du kommer att få se...
Oj, ja det blir par, som i Memory. Penny lane är väl en superdunderskiva? För de som gillar Beatles. Jag får köra Flashdance nu.Du anar inte hur lika vi tänkte...