Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säkraste rollien att bära på förortskrogen.![]()
Vilken är det där och hur smakar den. Den GT glögg jag hade i fjol var vidrig rent ut sagt.Jag bytte glögg!! Skål på er!!
![]()
Hade denna i förra veckan men inte säkert att jag postade bild - skall skärpa mig framöver...Är det verkligen bara @jabla och jag som kör med Ingy fortfarande? Inte sett en på någon annans handled på evigheter ...
Ha en bra fredag och en ännu bättre helg!
![]()
Swedish tonic. Jag tyckte denna var kanon.Vilken är det där och hur smakar den. Den GT glögg jag hade i fjol var vidrig rent ut sagt.![]()
Den har jag inte smakat. Det var Stockholms Bränneri jag tänkte på.Swedish tonic. Jag tyckte denna var kanon.
Kan ha varit väldigt ”törstig”....
Har beställt en annan GT glögg. Hoppas inte det är den du tänker på![]()
Fan! Det är den jag beställt.....Den har jag inte smakat. Det var Stockholms Bränneri jag tänkte på.
Du kanske gillar den, åtminståne är den ehm... annorlundaFan! Det är den jag beställt.....![]()