Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Ett till byte
![]()
Vad vinner jag?Grattis!
I kväll lyckades vi i god tid!
Som handen i handskenDärfackingsattden!
Fruktansvärt svårt val!Ingen som tycker att denna skall bli morgondagens klocka?
![]()
Vad vinner jag?![]()
Bytt såhär på kvällskvisten till Tactical diver från cwc i samarbete med klocksnacks egen toyboy @Jaggis![]()
Matchar med min automat.10 sidor klara, mot 11
Bjuder på denna sjömästare
![]()
Behåll öppnare så får du använda den för att öppna en stor stark åt mig när jag har vägarna förbi!PM:a adress så skickar jag en öppnare från Helsingborgs bryggeri, och kommer du till Helsingborg bjuder jag på en matchande öl.
![]()
Stor stark är fulöl på tapp, men en god lager, IPA, APA eller stout på på flaska kan jag öppna när du kommer.Behåll öppnare så får du använda den för att öppna en stor stark åt mig när jag har vägarna förbi!
Andra gången någon nobbar öppnaren så jag skickar den till @Stroboman för att hans hustru samlar på nyckelringar!Behåll öppnare så får du använda den för att öppna en stor stark åt mig när jag har vägarna förbi!
Det känns stort!Andra gången någon nobbar öppnaren så jag skickar den till @Stroboman för att hans hustru samlar på nyckelringar!
Inte ska du skämma bort mig med såna lyx varor?Stor stark är fulöl på tapp, men en god lager, IPA, APA eller stout på på flaska kan jag öppna när du kommer.![]()
Kommer nog uppskattas mer där då jag tränar på att öppna med mitt Panerai lås så kommer snart inte behöva någon öppnareAndra gången någon nobbar öppnaren så jag skickar den till @Stroboman för att hans hustru samlar på nyckelringar!
Det flytande gula guldet tillsammans med kvalitetsstål gör sig bra ihopIkväll verkar inte klockorna vara i fokus![]()
Tack för igår <3Bra där! Kör också CWC. Ses vi senare för lite du-vet-vad?
![]()
Åhh vackertMatchar med min automat.
![]()
Snygg! Vad är det för ref på den länken och ändlänkarna?Ingen som tycker att denna skall bli morgondagens klocka?
![]()
Tack!Snygg! Vad är det för ref på den länken och ändlänkarna?
Toppen, köpte samma uppsättning idag till min 16570 Polar.Tack!
62510 & 502, passar de flesta safirsport-Rolex med lugholes.