Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mums är den <3Den pannan är fan brutalt bra![]()
Den där är så sjuk! Riktigt cool dinkaHa en gyllene fredag!
![]()
Tack detsamma!Men vem bryr sig?! Det är ju ... FREDAG!!!
Idag kör vi färgglatt!! Buketten är faktiskt upphovet till rubriken...
![]()
Köpte den på vägen hem igår. Ställde den som jag brukar på köksbordet sen satte jag mig för att jobba klart för dagen..
När Lilla hjärtat kom hem hann nog inte vara hemma mer än ngn minut innan jag hör.
”Jaha! Vad är det här då??”
Satt med tankarna i ett mail då så jag frågade lite frånvarande ”exakt vad menar du?”
”Blommorna” kom det kort....
Men... ”Jag brukar ju köpa hem blommor till helgen”.. Försökte jag..
”Jojo, men det är ju torsdag”...
Hon är ju för söt!... ;-)
Ha en skön helg mina vänner!!
Funderar på att hitta på ngt fuffens nu när hon ändå redan tror att jag gjort ngt.....
Va tusan, får aldrig den där skönheten sitta på handleden?![]()
Önskar er alla en härlig güldfredag och fantastisk kommande helg!
Glad att jag snart ska få gå ut i sensommarsolen snart!Glada att vi är inomhus just nu
![]()
Solen kanske hittar tillbaka även här men just nu ser det lite mörkt utGlad att jag snart ska få gå ut i sensommarsolen snart!![]()
Tror inte jag haft en och samma klocka en hel vecka sedan denna galenskap började. Tror inte ens jag skulle klara ett försök...@RicVin, det är en sån här man ska ha!
Färgglad tavla och svensk dagvisning!
Då blir man påmind hela veckan,vem fan har samma klocka en hel vecka?
Nåväl, det kan funka!![]()
![]()