Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så jävla cool. Jag tjatar på han varje gång han postar bild på den att jag ska få köpa tillbaka den. Släppte den i ett svagt ögonblick![]()
TackFyfan va coooooool!
Mycket bra!!!Brist på trevlig utsikt när bilden togs. Då får man fokusera på det viktigaste![]()
![]()
Inget att hulka över bara bita ihop och lyda!Hulken bestämde att vi skulle hem till Finska Kongo över helgen så nu står vi och väntar på Hallonbåten.
![]()
Fin kväll vid Laholmsbukten, inåt norra Skåne blev det bara 22 grader.Bytt till Date. Det blev en fin fredag som maxade på 24 grader.
![]()
Du missade minst en datumsyndare... Oförlåtligt, ska inte upprepas!Hur va det med datumet pöjkar?![]()
Samma klocka en hel vecka... Det intäffar numera bara om jag har en passaroundklocka, är oväntat inlagd på sjukhus eller är på resa med minimal och slimmad packning.@RicVin, det är en sån här man ska ha!
Färgglad tavla och svensk dagvisning!
Då blir man påmind hela veckan,vem fan har samma klocka en hel vecka?
Nåväl, det kan funka!![]()
![]()
Vad har vi i glaset?Försöker ta en sån där fräck glaset-på-handen-och-samtidigt-visa-klockan-bild.
Whisky on the rock!
![]()
Väl kämpat!Soffläge! Efter att ha grillat 140 hamburgare samt agerat lekfarbror på samfällighetens sommarfest känns det helt rätt.
Trevlig helg på er alla!
![]()