• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 23/8 ”Ibland känns det som att vad man än gör blir det fel...”

anno1884

Panerai
Tar ett klockbyte :)

669D5789-6D4C-48AA-A6FB-3E487236A9A5.jpeg
 

Husse

Patek
Under t.ex. Skottlandsresan i somras fyllde jag hellre resväskan med whisky och tweed än en klocklåda. Det fick räcka med ett säkert kort i form av en Edox, här vid färjan i Glenelg, på väg över till Isle of Skye.
PSX_20190707_213731.jpg
Den resan blev jag lite avundsjuk på!
Verkade vara så... mysigt, vackert, gott och trevligt!
När vi träffar våra (katt-)vänner från Zürich, brukar frugan och Thea ordna Wiskeykväll! :)
 

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Den resan blev jag lite avundsjuk på!
Verkade vara så... mysigt, vackert, gott och trevligt!
När vi träffar våra (katt-)vänner från Zürich, brukar frugan och Thea ordna Wiskeykväll! :)
Den resan blev riktigt lyckad, enda tråkiga var att vi blev utsatta för riktigt bondfångeri och blev duktigt pungslagna av Europcar, Edinburgh Airport. ...Men det märkte jag inte förrän vi var hemma igen.
PSX_20190711_114913.jpg
 

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Väldigt snyggg foto, och klocka! Det andra kan man inte gilla...
Tack! Nä, och i måndags, en månad efter att vi betalat det de lurat oss på, upptäckte jag att Europcar hade reserverat ytterligare 14000 på kreditkortet. Då hade vi ändå lämnat en oskadd bil som dessutom hade godkänts av servicepersonalen. Vet fortfarande inte varför eftersom jag inte får tag på någon i det där rövarbandet .
 
Senast ändrad:
Topp