Inget fancy denna gång, Bushmills. Går ner!Vad har vi i glaset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inget fancy denna gång, Bushmills. Går ner!Vad har vi i glaset?
Tackar! Det var lite stressigt ett tag med tre grillar igång samtidigt men alla var mätta och glada i slutändan.Väl kämpat!![]()
Slimmad packning, måste i så fall vara tandborste och kontokortet!Samma klocka en hel vecka... Det intäffar numera bara om jag har en passaroundklocka, är oväntat inlagd på sjukhus eller är på resa med minimal och slimmad packning.
Snyggt byte!Bytlånar med hustrun för att få till ett klockbyte.
![]()
Under t.ex. Skottlandsresan i somras fyllde jag hellre resväskan med whisky och tweed än en klocklåda. Det fick räcka med ett säkert kort i form av en Edox, här vid färjan i Glenelg, på väg över till Isle of Skye.Slimmad packning, måste i så fall vara tandborste och kontokortet!![]()
Mkt möjligt. Men såg er tre i början iafDu missade minst en datumsyndare... Oförlåtligt, ska inte upprepas!![]()
Den resan blev jag lite avundsjuk på!Under t.ex. Skottlandsresan i somras fyllde jag hellre resväskan med whisky och tweed än en klocklåda. Det fick räcka med ett säkert kort i form av en Edox, här vid färjan i Glenelg, på väg över till Isle of Skye.
![]()
Den resan blev riktigt lyckad, enda tråkiga var att vi blev utsatta för riktigt bondfångeri och blev duktigt pungslagna av Europcar, Edinburgh Airport. ...Men det märkte jag inte förrän vi var hemma igen.Den resan blev jag lite avundsjuk på!
Verkade vara så... mysigt, vackert, gott och trevligt!
När vi träffar våra (katt-)vänner från Zürich, brukar frugan och Thea ordna Wiskeykväll!![]()
Väldigt snyggt foto, och klocka! Det andra kan man inte gilla...Den resan blev riktigt lyckad, enda tråkiga var att vi blev utsatta för riktigt bondfångeri och blev duktigt pungslagna av Europcar, Edinburgh Airport. ...Men det märkte jag inte förrän vi var hemma igen.
![]()
Sov så gott farbror jabla!!Tror vi dricker ur och lägger oss innan midnatt men lycka till med tio sidor, känns som det är på G!
![]()
U
jag har en vas att sätta dom i...Bytt klocka och plockat blommor
![]()
Tack! Nä, och i måndags, en månad efter att vi betalat det de lurat oss på, upptäckte jag att Europcar hade reserverat ytterligare 14000 på kreditkortet. Då hade vi ändå lämnat en oskadd bil som dessutom hade godkänts av servicepersonalen. Vet fortfarande inte varför eftersom jag inte får tag på någon i det där rövarbandet .Väldigt snyggg foto, och klocka! Det andra kan man inte gilla...
Ta en till och ryck upp dig broderLigger å kikar i taket....
![]()
Har du också gjort byxbensklockrullar?Funderar på lördagsklocka....
![]()
Har du också gjort byxbensklockrullar?
Blev 19 klockplatser (6cm breda) och 5 för band (3 cm). Satte klockplatserna omlott. Gjorde en annan knäppning med hjälp av de fyra gylfknapparna. Funkar fint med olika fyllnad av rullen...
![]()
![]()
![]()