• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 23/8 ”Nää!.. Jag tror banne mig det är dags!!!...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det är dags för fredag!! Det är dags för en överjävligt efterlängtad helg!!
Det är helt klart dags för lite Landsort på armen!! Kanske är det även dags för lite regn…
IMG_3007.jpeg
Ser även att det är dags för ett nytt GÜMMI till min Landsort…
Har försökt snygga till armbandet varje gång jag använder klockan men det är nog bara att ge upp. Det är inte damm eller DNA..
Tror fan armbandet håller på att torka totalt..
Nåja, det lär finnas nya att köpa. Frågan är hur fan man byter?..
Många skruvar är det…
IMG_3008.jpeg

Har faktiskt aldrig monterar av bandet på denna någon gång 🤣
Kanske ska festa till med en länk också för lite omväxling…
Apropå festa… Ska ta en gravvirre för Mackmyra ikväll. Kan inte säga att deras virre varit någon favorit genom åren. Har givetvis inte testat alla varianter men en hel del har jag nog gått igenom.
Den bästa hittills som gått att få tag på vi bolaget har varit ”Stjärnrök”.. Den hittade jag för ett par år sedan och den var riktigt bra.
Fick för mig att jag skulle köpa på mig några flaskor iom meddelandet om konkurs som kom i veckan. Kanske lite elakt… Hade jag köpt mer pavor genom åren så kanske de sluppit konkursen…🫣
Det var hur som helst inte helt lätt.. Urplockat på varenda bolag jag besökte i veckan. Utom på Lidingö!! Var där på lite jobb i onsdags och ta mig tusan så hade de några flaskor ”Vit Ek” på lagret… Jag norpade två.
IMG_2998.jpeg

Lät den i skåpet vara kvar eftersom jag är en så god människa!! Gjorde likadant under pandemin när det var tokslut på toapapper. Hittade två paket på en Q8 mack. Tog båda först men besinnade mig och lämnade ett kvar till någon annan behövande. Kände mig lite god då också..🤣
Apropå god så hoppas jag att virren är i alla fall hälften så god..

Ha en härlig helg mina vänner!

Ta hand om er!
 

Lesa

KS Explorers Club
Pledge Member
2-Faktor
IMG_6230.jpeg

God morgon @RicVin och övriga klocksnackare. Idag är det faktiskt köttbullens dag så det blir allt att spisa köttbullar med potatismos ,gräddsås, skivad gurka å ”krösamos” till lunch. Sen är det väl lagom att ta helg . Trevlig helg allihopa å ha`re bäst men glöm för böfelen inte bort era nära å kära//🧐
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
TGIF!


Hmm…redan 2-veckor avklarade av SEMESTERN! Skönt att inte ha några måsten, har fått bort all färg på bordet jag håller på att skrapa iaf! Nu ska jag bara slipa det lite till så är jag klar!

Idag så ska jag bjuda min lilla Los Tantos på ett riktigt schysst lunchhak bra käk med det mesta man kan önska sig…


" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig aLLa KLOCKSNACKARE! "


IMG_1322.png
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Freedaag😃 Dagen före Tupprundedagen!! Har vimsat runt som en iller hos sponsorer och roddat inför den dom senaste två veckorna.
Imorrn är det alltså dags. Nervositeten är stor inför hur många som kommer att köra rundan. (Nackdelen med att inte ha någon anmälan) 😬
Men vädret ser iaf ut som att det är med oss. Perfekt hojväder😍
Ha en riktigt trevlig fredag och en fantastisk helg ALLA 😃
IMG_20240823_074344.jpg

IMG_20240823_061705.jpg

Den här herren ska någon lycklig vinnare få med sig hem imorgon efter att ha vunnit 😁
IMG_20240820_213239.jpg
 
Senast ändrad:
Måste nog oxå köpa wirre idag! ..dock så har jag på senare år börjat föredra basic blend grejer med Is. Förut skulle de allt Bara vara Singel Malt å ABSOLUT Inge Is i, bara några droppar vatten för att "Väcka Skiten" ..nä, Bells blir kanon, inkl 2 Isbitar :)
Ha en fin fredag och en trivsam helg alla!

F1.jpg
 
Topp