Men det har ju sin förklaring och det är ju nästan så att jag borde få vara med på dagens OWGM lotteri. Har ju haft samma klocka heeeeela långa veckan!!
Har varit på Norgeturné sen i måndags. Stavanger, Kristiansand, Bergen, Trondheim och Stokmarknes upp i norr har stått på programmet. Fy FAAAN vad trött jag är på att flyga. Även om det är rätt vackert ibland…
Nåja, Glashütten har inte gjort bort sig i veckan.
Bilden ovan är från inflygningen mot mellanlandningen i Bodö igår kväll.
Glashütten har blivit lite av en ”go to” klocka när jag ska till Norge. Som jag berättat tidigare så bytte jag ju till mig denna med en Norrman för ett antal år sedan. Så det känns liksom rätt att den får hälsa på i det gamla hemlandet då och då…
Även om hemlandet bjuder på vinter..
Men det ska bli ganska skönt att komma hem senare idag. Kanske drar på mig en annan klocka så fort jag kommer innanför dörren trots att klockan garanterat passerat midnatt innan jag är hemma. Bara för att jag kan..
Men innan hemfärd så ska det jobbas lite i Stokmarknes…
Håll era tummar för att min väska kommer med hela vägen hem sen. Tror det är 2 mellanlandningar innan touchdown på Arlanda. Olika flygbolag inblandade också…
Kanske inte ska ha bilnyckeln i den incheckade väskan?….
Nåväl.. Ha en underbar helg mina vänner och ta hand om era nära och kära!!
Ni får en bild till från igår kväll… Utan klocka..
Har varit på Norgeturné sen i måndags. Stavanger, Kristiansand, Bergen, Trondheim och Stokmarknes upp i norr har stått på programmet. Fy FAAAN vad trött jag är på att flyga. Även om det är rätt vackert ibland…
Nåja, Glashütten har inte gjort bort sig i veckan.
Bilden ovan är från inflygningen mot mellanlandningen i Bodö igår kväll.
Glashütten har blivit lite av en ”go to” klocka när jag ska till Norge. Som jag berättat tidigare så bytte jag ju till mig denna med en Norrman för ett antal år sedan. Så det känns liksom rätt att den får hälsa på i det gamla hemlandet då och då…
Även om hemlandet bjuder på vinter..
Men det ska bli ganska skönt att komma hem senare idag. Kanske drar på mig en annan klocka så fort jag kommer innanför dörren trots att klockan garanterat passerat midnatt innan jag är hemma. Bara för att jag kan..
Men innan hemfärd så ska det jobbas lite i Stokmarknes…
Håll era tummar för att min väska kommer med hela vägen hem sen. Tror det är 2 mellanlandningar innan touchdown på Arlanda. Olika flygbolag inblandade också…
Kanske inte ska ha bilnyckeln i den incheckade väskan?….
Nåväl.. Ha en underbar helg mina vänner och ta hand om era nära och kära!!
Ni får en bild till från igår kväll… Utan klocka..