• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 24/5 ”Nej, det är nog dags för en till!!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vädret har ju varit sagolikt den gångna veckan. Kan inte låta bli att tro att mitt byte till orange gummi på PO Chronon hjälpte till lite grann i alla fall 🤪
Det börjar ju mulna på lite så jag tänkte att det det är väl lika bra att dra på sommarkläder på en till klocka!! Har ju till och med regnat under natten. Det är för övrigt ett perfekt scenario!! Sol och varmt på dagen och regn på natten!! PERFA!!
IMG_1815.jpeg

Avengern sitter som en smäck med detta band! Det gör den ju faktiskt oavsett strap..🤣
Till kvällen blir det kanske en virre och lite vinyl om det murriga vädret fortsätter!
Det kan det ju iofs bli oavsett väder…
IMG_1816.jpeg

Börjar bli dyrt att köpa tillbaka alla skivor man hade en gång i tiden… Denna Rainbow platta hittade jag i Visby härom helgen. Troligen en av de minsta skivaffärer jag besökt. Om kunder skulle kunna byta plats var man tvungen att gå ut eller bakom disken för att lösa det..🤣
Dumt nog så såldes samlingen ngn gång på 90-talet. Tänkte inte en tanke på att vinyl skulle bli aktuellt igen..🤪
Läste någonstans att även CD börjar få en revival. Kanske tur man inte åkt till tippen med alla kassar med CD skivor som står undangömda…

Ha en härlig helg mina vänner!!
Ta hand om varandra ❤️
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
TGIF!

Jösses...vilket väder vi haft den här veckan, har slitet ganska så hårt, hade ju varit mumma att bara ta det lite lugnt i helgen. Men jag tror inte att det blir så, har en stubbe på tomten som jag har lite otalt med, så jag ska nog se till att den hamnar till dom sälla jaktmarkerna förhoppningsvis!


" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig aLLa KLOCKSNACKARE! "


img_4765-jpeg.2530060
 
Senast ändrad:
Topp