• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 24/7 av A.Edfalk ”Då var man ett år äldre”

herrstilen

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Godmorgon alla härliga klocksnackare, då var det fredag igen! Och inte bara fredag för mig då det både är min födelsedag och första dagen på semestern, och fy vad skönt det känns trots att vädret här uppe i norr inte är något att hänga i granen... Men men, dagens klocka blir min första riktiga grail som jag köpte tidigare i år som en tidig present till mig själv.
Jag hoppas alla får en grym fredag och en riktigt trevlig helg!
AE188082.jpg

Kollade precis hur mycket KS dragit ihop till BCF och 882 000 kr, helt otroligt! Stor eloge till er som har valt att skänka en slant, tror på att vi kan nå 1 000 000 kr innan årets slut! :D

Du ser inte en dag äldre ut än 20 @A.Edfalk, stort GRATTIS på födelsedagen pojkvasker ;):D! Även stort tack för ditt engagemang för BCF räkning!

Vill önska dig och alla andra Klocksnackare en mycket god Fredag och en jätte skön helg!

4-jpg.1501597

Senast ändrad:
IMG_8314.jpeg

Godmorgon. Två morgonpigga krabater på golfbanan och en Certina DS-2 klump från 1974. Ni får ha en riktigt fin fredag och framför allt en god helg. Ha,re//:pompus:
IMG_8321.jpeg

Ps: Grattis på födelsedagen @A.Edfalk så hip hip hurray. Astrid och jag har nu klippt färdigt för idag så vi är nog värda en kall lite senare !//:nailbiting:

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp