• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 24/9 ”Vad är det som händer?? Nu igen!!”

Vaknar också upp på hotell denna fredag och ska ta mig hemåt. Via Oslo faktiskt så vi kanske får till en GTG i loungen @RicVin 😃

Trevlig fredag alla!
20210924_063131.jpg

Moi Moi! Helt slut men vaknade iaf hemma idag! Börjar inse att jag lagt av mig. Vid den här tiden innan Corona hade jag jobbar en timmer redan. Men oandrasidan så har jag närmare hem nu så jag är ju ”hemma” samma tid ändå?!

2754EFC5-7337-4362-B3CE-E1BC9C3F6531.jpeg

Vill som vanligt passa på att önska trevlig helg och tacka för god service i bollhavet även denna vecka!

Senast ändrad:
TGIF!! Äntligen!
Jösses vad gött med helg snart. Idag kör vi Teamsmöte kl 6-15 back-to-back. Kul. Eller inte. Kommer verkligen njuta av kvällens GT något så otroligt mycket. Tills dess får det bli mängder med kaffe för att inte somna.
Önskar er alla en fantastisk fredag och underbar helg!
97BADFB5-96BA-4F8F-8F31-BECF49668060.jpeg

Go fredag och trevlig helg på er alla goa KSare!
8 grader och uppehåll gör att jag förhoppningsvis ska kunna ställa bort Hotell Weinsberg (husbilen) för vintern i dag!
Har bott på Bakeriet i Trondheim några gånger. Trivsamt hotell, huset började sin historia som bageri!
E6D68D0F-BDFA-4D4A-B24A-11D940589EDE.jpeg
EEF65EA7-E78D-4C68-A88B-A1CE0A013D7C.jpeg
image.jpg

Vaknar också upp på hotell denna fredag och ska ta mig hemåt. Via Oslo faktiskt så vi kanske får till en GTG i loungen @RicVin 😃

Trevlig fredag alla!
20210924_063131.jpg
Pandemin har strippat mig på access :) Du kanske ser mig springa förbi. Flyget från Trondheim ska landa 16:55 och boarding mot Arlanda öppnar 17:00. Med tanke på att man måste gå igenom tullen och visa vaccinationspass och sen gå genom säkerhetskontrollen igen så hinns nog ingen GTG tyvärr. Om jag inte missar flyget.. Då finns all tid i världen:)

Tillbaka
Topp