• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 25/10 ”Buonanotte e buongiorno!..”

Fredag igen
1000029491.jpg

På resande fot minsann @RicVin ! Kul! Själv jobbar jag i hemmet och har jag inte fått på mig fredagsklockan än, utan bjuder på bilder från gårdagen då jag vandrade utmed vattnet i grannstaden och studerade vad vinden blåst upp på kaj-kanterna. Ha en fin semester Ricvin. Och ha en god helg, övriga klocksnackare!
IMG_6175.jpeg

IMG_6174.jpeg

Fantastiska bilder att börja fredagen med 🤛! Jag försöker fotografera nytillskottet, men den svarta tavlan är en utmaning. Riktigt nöjd med den! Tunn Compressor-boett som som tillsammans med den platta GF-länken gör att den går i under manschetten smidigt! Hårkors och tekniskt tavla förhöjer helheten också! HAGWE!
IMG_4096.jpeg

På resande fot minsann @RicVin ! Kul! Själv jobbar jag i hemmet och har jag inte fått på mig fredagsklockan än, utan bjuder på bilder från gårdagen då jag vandrade utmed vattnet i grannstaden och studerade vad vinden blåst upp på kaj-kanterna. Ha en fin semester Ricvin. Och ha en god helg, övriga klocksnackare!
IMG_6175.jpeg

IMG_6174.jpeg
Har det blåst upp en dykare blir man fasen orolig:eek:😁

IMG_6175.jpeg

IMG_6174.jpeg
Ingen semester här inte. Varit i Bologna på jobb. Kom hem mitt i natten. Men nu är man på gång igen…😎

Tillbaka
Topp