Tack!! Får passa på när man besöker städer!! Hemma blir det svårtFin fina foton! Lite mer street art?!
TGIF, Plancpain hela helgen tror jag
![]()
![Rolling on the floor laughing :rofl: 🤣](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f923.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!! Får passa på när man besöker städer!! Hemma blir det svårtFin fina foton! Lite mer street art?!
![]()
Det var än gråare och blötare i Bologna. Men mat och vin något bättreFasen, har du börjat med nattöppet broder @RicVin ?
Skönt att vara hema i det härligt gråa och fuktiga Svedala igen antar jag, borta bra och allt det där!
Själv försöker jag förgylla tillvaron lite...
![]()
![]()
Upp med lite handledsbilder istället!Fin fina foton! Lite mer street art?!
![]()
![]()
Förstår det!Det var än gråare och blötare i Bologna. Men mat och vin något bättre![]()
Snygg matchning!Matchar klocka och slips denna fredag![]()
Tackar!!Vaknade 9 trots att kl stod på 9:30… Men jag håller på med en Italiensk avvänjning här. Rödtjut och chark!! Men betydligt mindre mängd chark här än i Bologna…![]()
Nyvaken herr @RicVin ? Snygga foton från ett regnigt Bologna.Jag får allt försöka stoppa in svartvit filmi min iPhone å ge mig ut på fotojakt någon gång men nu har klockan passerat 15:00 och det är fredag. Skål på sig, ha ´re bäst och trevlig helg//
![]()
Rolex har nog obefintligt intresse i att vara framtidens Bondklocka.Elegans i högsta grad!!! En rolex som jag tycker skulle passa James Bond karaktären väldigt bra i modern tid.
Tyvärr lär vi nog aldrig se detta då Omega har väldigt hårt grepp om alla urverk som marknadsförs i just dessa filmer.