• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 25/9 ”Då är man kung, kung, kung...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Eller hur?!? Lönefredag!!! Vad härligt!
Hur ska ni fira?? Pepparshots? Utekväll?!?
Här blir det nog på sin höjd en trevlig Valpolicella till middagen..
Måste vara lite hyfsat pigg imorrn. Äldsta sonen ska flytta så många trappor blir det till att bära grejer i...
Kör nog Bratte imorrn också men Aerospacen. Idag kör vi Avenger Skyland Blacksteel...
B7ABE564-40B2-4476-A360-48B57BFFF61E.jpeg

Ha en härlig helg mina vänner!! Se till att vara kungar inte bara i baren utan varhelst ni tillbringar er fredag!! Eller drottningar såklart!

Dåså...då var Fredagen startad.... Själv ska jag slutföra mitt projekt till 93% i gamla vedboden jag har hållit på med här i sommar, finns lite lite småpul kvar och göra dock! Har även ett paket som ligger och väntar, som kommer att bli PRICKEN över i:et.

DSC_9383.JPG

fredgstråden1.JPG

Senast ändrad:
D1E33753-5682-4233-9549-8F72B870D8DB.jpeg

Godmorgon! Jäkligt tidig frukost och packning på. Det kommer mera som vanligt....
EACE3F6D-0043-49DC-93C0-F2095E90A0A9.jpeg

Ja nu börjar morgonsolen bryta igenom dimman, dax att ta den andra frukosten tre timmar senare och njuta av morgonen. Han nu en riktigt trevlig helg och bränn inte hela löningen på dåligheter. Ha,re bäst//:pompus:

Senast ändrad:
Härligt med fredag men något smärtsamt uppvaknande, dammade omkull med cykeln igår kväll, gamla farbröder ska helst inte göra det, det känns tydligt. Men jag är glad över hjälmen, utan den hade jag haft annat att fundera på, ..än t.ex. fredagstråden. I morgon coronaanpassat barndop, första barnbarnets, det känns iallafall bara märkvärdigt och fint.
Glad fredag på er alla KS-are! Och använd cykelhjälm.
PSX_20200925_070251.jpg

Senast ändrad:
Lönefredagen firas med en lätt förkylning och ny klocka på måndag!
43794F14-C740-4227-B600-CE34A36B172F.jpeg

Lite lätt snorig och irriterad här och lyckades fucka upp den här fredagen med att försova mig. Ber om ursäkt och passar på att önska en trevlig lönefredag, tänk på att det är hårdare straff nu för tiden så gör inget som inte Dr @Denke skulle gjort.
Trevlig helg @RicVin vänner, troll, sökmotorer och ballong smurfen!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp