• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 26/1 ”Jag ser ljuset!! Jag börjar banne mig se ljus och färg!!”

Trevlig helg på er!
7764B446-A343-43CD-ACFF-ED150A166545.jpeg

Efter en heeeel vecka med förkylning så börjar det vända. Piggar upp mig med lite färg idag!
5315A02E-BFFD-471D-AAD3-E20D14099BF8.jpeg

Ger mig FAAAN på att det är frugans fel att jag blev förkyld!! Inte att hon smittat mig. Nänänä.. Hon jobbar annorlunda... Typ så här..
”Jag vet! Vi tar några vita veckor.. Det kan ju vara nyttigt”..
Jävla påhitt. Immunförsvaret rasade direkt!! I helgen blir det sprit!!
Skål och trevlig helg mina vänner :)
Lider med dig! Jag har varit snorig som ett dagisbarn hela veckan. Trevlig helg KS!
822EB45A-C4F2-4A8B-9344-57292DBA2765.jpeg

Gäller att vara säker i sin sexualitet vet du !!
Mycket är väl en vanesak också. Jag tog på en tunn lätt sak jag fått på jobbet och det kändes ständigt som om jag glömt klockan hemma eftersom jag är van vid en Oris Aquis. Tycker du det funkar bättre med en fyrkantig i den storleken där även herrvarianterna väl är rätt så små, eller skulle du lika gärna kunna ha en med cirkulär tavla?

Mycket är väl en vanesak också. Jag tog på en tunn lätt sak jag fått på jobbet och det kändes ständigt som om jag glömt klockan hemma eftersom jag är van vid en Oris Aquis. Tycker du det funkar bättre med en fyrkantig i den storleken där även herrvarianterna väl är rätt så små, eller skulle du lika gärna kunna ha en med cirkulär tavla?

De rektangulära ser jag mer dressigt och kör gärna smått.
912a9433-ca97-4acf-b04d-22fd8599240d-jpeg.704039

Tillbaka
Topp