• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 26/2 “Näe... Det går liksom bara inte...!”

Blir många klockbyten såhär inför måndagen.
IMG_20210226_210841-01.jpeg

Jag lovar!!! Jag FÖRSÖKER hitta glada trevliga ämnen att spåna kring i mina trådar. Scouts honour!!!
Men det går banne mig inte. Det är ALLTID något skit jag blir irriterad på!! Som igår!! Hade preciiis bestämt mig att pynta in 500 spänn till OWG March för att dels betala 100:ingen i anmälningsavgift. Sen tänkte jag pynta en 100:ing per vecka i böter för att slippa bära en och samma klocka en hel månad!! Men nu har jag inte råd längre. Fick 1100 spänn i p-böter.. @P-vakten för i HELVETE???!!! Se till att lösa det här nu!!!
Fick den gula lilla lappjäveln i kontorets garage?!? Hur faaaan är det möjligt tänkte jag?? Vi har ju tillstånd!!
Sakta gick det upp för farbrorn... Det var ju någon som bytte bil nyligen.... FAKK!!
Nån jävel, oklart vem.. har alltså glömt att meddela det nya reg numret i appen på min telefon!!
Vilka jävla stolpskott det finns.... Det var bättre förr när man hade ett tillstånd att lägga i rutan!! Mycket var bättre förr!
Hur som helst så har jag inte längre råd att pynta något till OWG kampanjen... Kanske slutar med att jag måste anmäla mig... Blir kanske billigare..:-/
Eller så får jag be frugan om en extra veckopeng...
Nåja.. IWCn hade kunnat vara en kandidat till OWG månaden i alla fall. Funkar till allt och går att variera med olika straps...
B5FEFF22-537A-4323-8F3C-6FD9CCCF4536.jpeg

Ha en skön helg mina vänner!! Får även passa på att önska er OWG March krigare lycka till!! Det kommer ni behöva!!
Skickar över så ska jag slänga ett getöga på ostskivan 😎

Trevlig helg KS & @RicVin!

Edit. Själv har jag varit i ”fält” och stekt pannkakor.
CF7A55D6-FCC6-42CB-9FC4-81C6A36691BE.jpeg
D693436C-FAF2-47A3-8A1A-0639DBC3406E.jpeg

Tillbaka
Topp