Lite dubbelpost till 11-kaffet smakar väl bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skidor?Gött och vara hemma igen, 2 mil är mycket för den här sketna gubbkroppen, nu blir det några situps och efter det så blir det lunch!
![]()
![]()
Haha ja det kan bli så. Jag hade tänkt vänta men blev tvingad av två galningar!Den dimper väl ner i mitten på nästa vecka![]()
![]()
Inget du vill sälja av istället?Känns det jobbigt så har jag har ett gäng 28-33mm klockor som du kan få bytlåna ett tag.![]()
Söt klocka och ännu sötare tröja.Trevlig fredag och helg!
I helgen kommer det bytas klockor flera gånger per dag innan Ploppen åker fram på måndagBlir Tudor nu på dagen, så åker Chronolinken på i eftermiddag
![]()
Haha tackar, skönaste tröjan jag äger! Känner mig som en stor teddybjörnSöt klocka och ännu sötare tröja.![]()