Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är helt otroligt! Alla har varit så generösa. ❤Hade helt missat att vi sprängt 100k-gränsen, fasen vad grymt!
Wow, den där var ju riktigt bra!Önskar alla KSare en superhelg, vad än det innebär för var och en!
![]()
Fantastiskt bra!![]()
Godmorgon kamrater!
OWG MARCH börjar lida mot sitt slut och häromdagen passerade insamlingen 100 000 kr, helt otroligt! Detta uppmärksammades av Min stora dag vilket var väldigt roligt. Tänk att ett gäng klocknördar kan dra in 100 000 kr på en månad till behövande barn. ❤
Gå in och läs om ni har några minuter över och vill ni går det självklart att donera en slant även om man inte är med i utmaningen.
Article at Min Stora Dag – OWG – One Watch Guy
www.owgmarch.com
![]()
OWGMARCH 2021
Insamling för OWGMARCH. Anmälningsavgift och lotter till de veckovisa lotterierna.OWGMARCH är en utmaning att endast bära en och samma klocka under en månads tid med start 1 mars 2021. Utmaningen ä...egeninsamling.minstoradag.org
Hoppas att ni får en riktigt bra fredag och helg!
Det tycker jag absolut att du ska vara.Fantastiskt bra!Toppenjobb och fin liten artikel om insamlingen.
...2022, kanske jag är med. Måste börja vänja mig vid tanken först.
Välkommen in i värmenTrevlig helg alla!![]()
Fan va kul att en sån här liten materiell grej kan skänka så mycket glädje och dessutom även göra nytta för någon annan![]()
Godmorgon kamrater!
OWG MARCH börjar lida mot sitt slut och häromdagen passerade insamlingen 100 000 kr, helt otroligt! Detta uppmärksammades av Min stora dag vilket var väldigt roligt. Tänk att ett gäng klocknördar kan dra in 100 000 kr på en månad till behövande barn. ❤
Gå in och läs om ni har några minuter över och vill ni går det självklart att donera en slant även om man inte är med i utmaningen.
Article at Min Stora Dag – OWG – One Watch Guy
www.owgmarch.com
![]()
OWGMARCH 2021
Insamling för OWGMARCH. Anmälningsavgift och lotter till de veckovisa lotterierna.OWGMARCH är en utmaning att endast bära en och samma klocka under en månads tid med start 1 mars 2021. Utmaningen ä...egeninsamling.minstoradag.org
Hoppas att ni får en riktigt bra fredag och helg!