• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 26/3 “Ja ha, då är det dags igen...”

Glad fredag på er allihopa ☀️ Idag ska det njutas i finvädret!
5F21A192-318C-4C92-93CC-9CDBF5CAA134.jpeg

2021_0325_19312300-01.jpeg

Godmorgon kamrater!

OWG MARCH börjar lida mot sitt slut och häromdagen passerade insamlingen 100 000 kr, helt otroligt! Detta uppmärksammades av Min stora dag vilket var väldigt roligt. Tänk att ett gäng klocknördar kan dra in 100 000 kr på en månad till behövande barn. ❤

Gå in och läs om ni har några minuter över och vill ni går det självklart att donera en slant även om man inte är med i utmaningen. 😃

Hoppas att ni får en riktigt bra fredag och helg!
Fantastiskt bra! 🌟 Toppenjobb och fin liten artikel om insamlingen.
...2022, kanske jag är med. Måste börja vänja mig vid tanken först.

TGIF!! Äntligen!
Herre jösses vad skönt med helg. Skall bli underbart att slippa headsetet efter 40 timmar teamsmöten denna vecka. Idag blir det iaf utan kamera så då blir det hoodie och mysbyxor 😀
Helgen blir nog lugn. Eventuellt med lite trädgårdspyssel. Eller kanske mer rensning, ser mycket löv och grenar genom fönstret.
Sommartid ja, för mig som jobbar mest mot Asien skall det bli skönt med 1 timma mindre tidsskillnad. Morgonmänniska är jag verkligen inte.
Önskar er alla en fantastisk fredag och underbar helg!
9935FC5B-7142-4CAC-BFF3-77FB30F088D5.jpeg

Senast ändrad:
2021_0325_19312300-01.jpeg

Godmorgon kamrater!

OWG MARCH börjar lida mot sitt slut och häromdagen passerade insamlingen 100 000 kr, helt otroligt! Detta uppmärksammades av Min stora dag vilket var väldigt roligt. Tänk att ett gäng klocknördar kan dra in 100 000 kr på en månad till behövande barn. ❤

Gå in och läs om ni har några minuter över och vill ni går det självklart att donera en slant även om man inte är med i utmaningen. 😃

Hoppas att ni får en riktigt bra fredag och helg!
Fan va kul att en sån här liten materiell grej kan skänka så mycket glädje och dessutom även göra nytta för någon annan :)

Snyggt jobbat alla ni som varit involverade i OWG March processen och även om det blev fail för min del så känner jag en viss stolthet över att ha varit med :)

Som svar på TS trådfråga så blev jag inspirerad för inköp av en Cognac denna fredag med dom här positiva nyheterna kring Min Stora Dag. Det lär firas.
Men först byte av däck då jag fått vårvittring nu :cool:

Trevlig helg alla Klocksnackare!
89C919B1-9420-459C-866D-AE479ED69528.jpeg

Tillbaka
Topp