Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! den har hängt med ett tag och kommer inte att försvinnaVälkommen in i värmen
Den lilla tråden om den stora dykaren - OMEGA PLOPROF
Det är dags för en tråd för alla oss lyckliga Ploprof-ägare! Vi är nog rätt få, men visst kan vi skrapa ihop ett litet gäng här på Klocksnack? För om Omega SMP, Planet Ocean, Speedy, Aqua Terra etc ska ha en egen tråd, ja då ska självklart Ploprof också ha sin egna tråd! Detta blir helt enkelt...klocksnack.se
Orsa kompani lovar inget bestämt...Det tycker jag absolut att du ska vara.![]()
Är denna i guld eller guld och stål?
Är denna i guld eller guld och stål?
Riktigt fin klocka
Tackar!Är denna i guld eller guld och stål?
Riktigt fin klocka
Tack så mycket för länken. Man lär sig något nytt varje dagEn introduktion till Rolex Day-Date Tridor
En introduktion till Rolex Day-Date Tridor Rolex - "A Crown for Every Achievement" Rolex Day-Date Då det inte är första gången jag skriver om Rolex Day-Date tänkte jag slå två flugor i en smäll och kopiera den introduktion av referensen som skrev i en tidigare tråd: Rolex Day-Date 1803 - ”The...klocksnack.se
Wow. Vilket år är din ifrån?Tackar!
Det är en Rolex Tridor - Gult guld, rosèguld och vitguld.