Helt klart!! Allt ligger i de små detaljerna!! Själv har jag überstress med utskrifterna…
Bläckhelvetet håller på att ta slut…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt klart!! Allt ligger i de små detaljerna!! Själv har jag überstress med utskrifterna…
May the force be with youHelt klart!! Allt ligger i de små detaljerna!! Själv har jag überstress med utskrifterna…
Bläckhelvetet håller på att ta slut…
![]()
Tack, ja svårare att få tag i mönstrat efter pandemin. Men nu i vår och höst kommer mycket roliga print. Nu vågar de släppa på igen. Den du ser är en Eton.Jäklar vilken skjorta!!![]()
Fan.. Måste lära mig göra en riktig drajja…Gin o'clock![]()
![]()
Det är ju busenkelt, i med en 5:a eller 6:a gin och 1:a-2:a torr vermouth i ett rörglas med is, rör om i ca 30 sek, sila upp i kylt drajjaglas, tjoffa ner lite oliver eller cirtoncest. Klart!Fan.. Måste lära mig göra en riktig drajja…
Skål på sig!!
![]()
Nu tog mitt svarta bläck slut så nu blir det inga fler foton att hänga![]()