• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 26/4 ”I’m BACK!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ett jäkla farande… Om någon nu missat det så har jag ju varit frånvarande några fredagar… Drog västerut, till Amerikat närmare bestämt.
Jäkla tur att man har strålande vikarier! Stort tack @Lesa och @Affe !!
Trot eller ej men jag har varit ute och farit denna vecka också. Även nu västerut men bara till GBG. Bara å bara!.. Det är ju nog så gött!
Men nu är gubben trötter… Oklart om det är jetlag eller mässan i Gbg som tagit ut sin rätt… Nåja, nu är det ju faktiskt helg! Men ingen rast eller ro för det. Ska hänga lite foton från helgen i NY på en blandutställning i krokarna hemmavid. Både jag, frugan och några andra forumprofiler kommer att visa upp sina alster.
Hänga och hänga… Måste printa bilderna också. Varför vara ute i god tid när man kan få jobba under press! Man måste motionera hjärta,kärl och stresströskel då och då…
Får dock improvisera lite då mina fotoramar inte behagat dyka upp än..
Det blir nog bra. Annars blir det dåligt och dålig konst är också konst som den store filosofen sa.. 🤪
Men först ska vi se om Certinan lyckas värma bort snöhelvetet som kommit nu på morgonen.
IMG_1418.jpeg

Det här var ju jävligt onödigt!!

Här är några bilder som nog kommer dyka upp på utställningen…
DSCF2580.jpeg
DSCF2728.jpeg
DSCF2896.jpeg


Ha en härlig helg mina vänner!!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tack själv @RicVin , är bara glad om man får vara till hjälp!

TGIF!

Gött nu är våren på väg med stormsteg! Har fått bort all grus som vi sannade under vintern!

IMG_4171.jpeg


" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig aLLa KLOCKSNACKARE! "
 
Senast ändrad:

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_1240.jpeg

God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Skiner vårsolen hos Er ? Passa då på att ta en härlig tur i naturen – idag fredagen den 26 april firas nämligen Promenadens dag varje år. Fredag som sagt var. Här snöar det ! Ha `re bra allihopa.Trevlig helg och som vanligt .Glöm inte bort nära å kära //🧐
 

Klockjägaren

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Välkommen hem! Fina bilder på några av mina favoritställen i New York; var där över Påsken och upplevde staden genom min dotters ögon och önskemål!
Idag fick det bli något garanterat vattentätt, eller kanske inte…. Hur djupt är femtio spöken och ”No Feet”?
Ha en fin fredag hela gänget!
IMG_1527.jpeg
 
Topp