• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 26/9 ”Återbruk?!.. Jo det kanske är dags??!!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag gnällde ju lite över hur jävlig förra veckan var.. Denna var bättre men inte med många millimeter inte…
Det var då jag började fundera på återbruk… Veckorna går så snabbt och är så lika varandra att jag kanske skulle börja rulla på 4-5 trådar om vart annat. Satan vad tid och fantasi jag skulle spara!!
Hur många % av er skulle ens märka att innehållet dykt upp tidigare?..🤪
Köper ju inte heller så mycket nya klockor längre så det innehållet har ju upprepats ett antal gånger vid det här laget….
Nää! Skärpning gubbe! Inget sånt tjafs!!
Geniknölarna får jobba lite och jag får helt enkelt köpa fler klockor!! Så det så! Det sista ska jag diskutera med frugan ikväll!! Men det får bli efter den första pavan vin…🤪🍷
”Jo du lilla hjärtat, istället för nytt tak, badrum och kök så tänkte jag lägga sparpengarna på en Patek eller två! Är det ok?”.. 🤣
Men innan det äskandet har gått igenom så får jag köra vidare på exempelvis min IWC…
IMG_6638.jpeg

Funkar ju till det mesta,talar om att det är fredag OCH har en jäääkla proveniens!!🤪

Ha en strålande helg!! Nu ska jag till gymmet!! Å visst har morgonstund guld i mund!!
IMG_6637.jpeg

Ciao!

TGIF!

Jaha…då var det fredag igen!

Hösten/Vintern är här med stormsteg! Inte nog med att lövhelveten faller av träden. Jag har även fått börja skrapa rutan från is när jag drar till jobbet på mornarna.

Helgen blir lugn även denna helgen, då Los Tantos valt att jobba även denna helgen!
Ska ju bli schysst väder, så jag sticker nog ut i skogen och letar lite svamp faktiskt. Är ju så tyst och skönt att klampa omkring för sig själv därute.

" Ha en skön Fredag och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_6213.jpeg

Tillbaka
Topp