• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 27/3 ”Ååååååh! Va trött jag är på handsprit...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ikväll blir det till att sprita invärtes istället! Eller ”också” rättare sagt...:-/
”Do you carry Bulleit bourbon??”
“No”
“Well I do”!!
C88153AE-4609-4E08-9F1A-4E0E50002D39.jpeg

I vilken filmklassiker hör man ovan nämnda repliker och vem är det som har med sig egen pava till en bar?
Den som svarar rätt får 200:- insatta på BCF i sitt namn.
Edit: Tagga mig i ett inlägg så jag inte missar!! :)
Hoppas ni får en härlig helg mina vänner!! Ta hand om er och era nära och kära!!
 
Senast ändrad:

Affe

Una vida loca
2-Faktor
DSC_7872.JPG



fredgstråden1.JPG




Ikväll blir det till att sprita invärtes istället! Eller ”också” rättare sagt...:-/
”Do you carry Bulleit bourbon??”
“No”
“Well I do”!!
C88153AE-4609-4E08-9F1A-4E0E50002D39.jpeg

I vilken filmklassiker hör man ovan nämnda repliker och vem är det som har med sig egen pava till en bar?
Den som svarar rätt får 200:- insatta på BCF i sitt namn.
Edit: Tagga mig i ett inlägg så jag inte missar!! :)
Hoppas ni får en härlig helg mina vänner!! Ta hand om er och era nära och kära!!


Trevligt initiativ farbror, inget aning om filmen du citerar till, däremot så vet jag att man inte behöver ha någon anledningen att sätta in pengar på BCF, satte själv in 2 hundringar igår!
 
Senast ändrad:

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Äntligen fredag!
IMG_20200327_070128-01.jpeg

Och detta blir absolut sista fredagen med denna klocka för alltid, i april ska den väck. Är så trött på att bära en och samma klocka i en månad. Fy @Berns!
Men vi kämpar på in i det sista :)

Hoppas alla mår bra i dessa tider. Önskar er en go fredag och kommande helg!

Finns ingen bourbon hemma men wirre och god öl finns, lågt saldo på ölen så måste ner och bunkra innan bolaget stänger också! :nailbiting::)
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Trevlig helg @RicVin sökmotorer troll och smurfar, här fortsätter den självpåtagna karantänen. Lämnade hemmet några timmar igår för att klippa mig och få Corona av Panerai gänget! Men ska förhoppningsvis gå i mål med nuvarande case och skicka ut den idag! Men har också lite smått uppbokat som kanske gör att jag inte hinner helt klart.

88323E98-51A6-4786-8043-FFC435FB0D9E.jpeg
 
Senast ändrad:

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Ja, man är helt urless... Även om uttrycket är lite fel i det här forumet. Mina händer är aningens ledsna efter allt tvättande, smörja in hjälper inte hela vägen.
Försöker stänga av coronarapporteringen, man får den rätt mycket" lite på köpet", hur man än gör. Veckan har också nästan helt gått i kölvattnet på sjukdomen, mycket planering och oro. För de nära, anställda och inte minst familjeföretaget... Men ännu inga sjuka.
Ha en trevlig helg KS:are!
PSX_20200327_074203.jpg
 
Senast ändrad:

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Kan inte mer än att hålla med, man börjar bli riktigt trött på skiten men det är bara att göra det som är rätt och hålla ut. :pompus: Har noll koll på filmreferensen så vill håller tummarna för att någon annan kan den. :D

Ha en riktigt härlig fredag alla KSare! :happyhappy:

PSX_20200327_072642.jpg
 
Topp