• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 27/8 ”Idag blir det i alla fall rajrai!!”

Strimlaren

Cartier
2-Faktor
IMG_20210827_095218.jpg

Trevlig helg!!
 

1965ek

Patek
2-Faktor
Andra veckan efter semestern och det är redan fredag. Semestern känns avlägsen just nu och veckan har gått i en rasande fart. Tog mot mitt första besök sedan mars 2020 igår. Kanske inte läskigt men väldigt annorlunda mot konstanta teamsmöten. Trevlig helg alla!
EAA0B4CA-9BF6-4124-B8B1-51C1548E4EED.jpeg
 

bjarne.heden

Rolex
2-Faktor
Jag ljög förra veckan… Inte blev det ngt rajrai.. I alla fall inte på armen. Långkinesen satt på ända till lördagen. Det var ju fredag så lite annat rajraj blev det ju såklart..
Men idag så kör vi stenhårt från början!!
3C2DA5B9-37B4-48C6-8864-E30AC09DE03E.jpeg

Eller hårt å hårt… Det ska ju jobbas lite först. Snart dags för första Teamsmötet..
Ser fram emot att korka upp en av pavorna ovan. Tuff vecka.. Mycket pyssel med förberedelser för en produktlansering. Mitt i allt var jag tvungen att åka ut och träffa kunder??!! Va FAAN?! Nästan lite läskigt att vara ute i verkligheten!! Känns liksom tryggare att ha dem på skärmen.. Nä fy! Obehagligt!!
Tycker vi ska köra alla GTGs via Teams eller Zoom även när pandemin lugnat ner sig. Känns lite läskigt att ens tänka på att träffa er igen…

Nääää, skojar bara!! Ha nu en härlig helg och ta hand om varandra!

Förresten!! @TiE du får INTE testa vinet ovan. Du gnäller bara att viner jag gillar är sura å tråkiga precis som jag!!!
Hör du det?!? Du får inte springa och köpa detta till helgen!!! ;-)
Drack samma vin för ett par veckor sedan. Riktigt prisvärd Super Tuscan 👍
 

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Moi Moi!! Konferens med jobbet i veckan, kul att äntligen kunna träffas i mindes grupper iaf.
ajukt skönt att det är fredag igen. Det är ytterligare en fördel med att bli äldre, tiden går så nu för tiden…
35FF1F02-3406-435D-92D8-263F794CA153.jpeg

Passar på att hälsa tacka mina vårdare @RicVin och Dr @Denke alla troll, vänner, sökmotorer och lilla smurfen en glimrande helg!

Körde du samma byxor på konferensen eller kom du ihåg att byta ;)

Trevlig helg vännen :)
 
Topp