• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 27/8 ”Idag blir det i alla fall rajrai!!”

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_0730.jpeg

Frun har jobbat hemma även idag från köksbordet och nu tyckte hon att det var dags för "after work" så korken i taket och bubbel i glaset nu är det helg. Förresten @Barricello du frågade vad det skulle bli för god mat i kväll. Det blir något med fisk. Ha,re // 🦊
(Ps: Jag har även hunnit med att klippa 18 greener under förmiddagen så det blir "after work "även för mig )
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_0730.jpeg

Frun har jobbat hemma även idag från köksbordet och nu tyckte hon att det var dags för "after work" så korken i taket och bubbel i glaset nu är det helg. Förresten @Barricello du frågade vad det skulle bli för god mat i kväll. Det blir något med fisk. Ha,re // 🦊
(Ps: Jag har även hunnit med att klippa 18 greener under förmiddagen så det blir "after work "även för mig )

Ser mycket bra ut!! Jag ligger efter. Nyss hinkat kaffe..
5951CAA5-E55D-4617-862F-D0B3745A22B8.jpeg

Men inom kort blir det nog lite mellis…
8593CB16-C49B-4CEB-B8C9-F18EB0C89063.jpeg
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Jag ljög förra veckan… Inte blev det ngt rajrai.. I alla fall inte på armen. Långkinesen satt på ända till lördagen. Det var ju fredag så lite annat rajraj blev det ju såklart..
Men idag så kör vi stenhårt från början!!
3C2DA5B9-37B4-48C6-8864-E30AC09DE03E.jpeg

Eller hårt å hårt… Det ska ju jobbas lite först. Snart dags för första Teamsmötet..
Ser fram emot att korka upp en av pavorna ovan. Tuff vecka.. Mycket pyssel med förberedelser för en produktlansering. Mitt i allt var jag tvungen att åka ut och träffa kunder??!! Va FAAN?! Nästan lite läskigt att vara ute i verkligheten!! Känns liksom tryggare att ha dem på skärmen.. Nä fy! Obehagligt!!
Tycker vi ska köra alla GTGs via Teams eller Zoom även när pandemin lugnat ner sig. Känns lite läskigt att ens tänka på att träffa er igen…

Nääää, skojar bara!! Ha nu en härlig helg och ta hand om varandra!

Förresten!! @TiE du får INTE testa vinet ovan. Du gnäller bara att viner jag gillar är sura å tråkiga precis som jag!!!
Hör du det?!? Du får inte springa och köpa detta till helgen!!! ;-)
Klickade hem en låda..du har ju tipsat för med framgång så jag utgår ifrån att det blir succé även denna gång.
just nu lite vin 🍷 o middagsstök
781CDD3E-F274-4A2D-A435-0428DF9DED1D.jpeg
 
Senast ändrad:

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Klickade hem ev låda..du har ju tipsat för med framgång så jag utgår ifrån att det blir succé även denna gång.
just nu lite vin 🍷 o middagsstök
781CDD3E-F274-4A2D-A435-0428DF9DED1D.jpeg
Tack för förtroendet!! Jag tycker vinet är riktigt bra!! Ser fram emot synpunkter när du fått hem pavorna 🍷
 
Topp