• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 28/2 ”Bättre att vara ute på hal is å ha det glatt..”

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Drömmer mig bort min första bil.
283008CF-106D-4E8A-AE77-0329EF137164.jpeg
19BEF5CD-E3AC-493D-B710-D1B72C501600.jpeg

Ja. Denna kväll gjorde jag det.
Jag fick i present 15 akvarellblad med akrylfärger. Uppgiften var att måla en tavla/månad under 2020. Jag är redan igång med min sjunde. Jag tycker om det sättet att uttrycka mig på. Jag vill gärna prova akvarell, medveten om att det är svårt. Det går ju inte att måla över när väl pendeln lagt in färgen i pappret. Man måste tänka klart innan eller lita på känslan.

Jag fick i present 15 akvarellblad med akrylfärger. Uppgiften var att måla en tavla/månad under 2020. Jag är redan igång med min sjunde. Jag tycker om det sättet att uttrycka mig på. Jag vill gärna prova akvarell, medveten om att det är svårt. Det går ju inte att måla över när väl pendeln lagt in färgen i pappret. Man måste tänka klart innan eller lita på känslan.
Lita på känslan. Det blir sällan som man tänkt sig. Så är det med det mesta.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp