Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var riktigt fin, ref?
Vad är det där för spännande länk?Trevlig helg allesammans!
![]()
Tack, och bra beskrivning ...tror jag. Men det jag vet alldeles säkert är att det är en av min pappas gamla vardagsklockor. Denna hamnade sedermera i en skrivbordslåda när det blev en Eterna-Matic.Magisk. Typ som Presage Cocktail on dope. På ett bra sätt.
Akvarellmålar du?![]()
![]()
Det blir ett byte på det.
Länken heter Forstner Komfit JB. Den användes av Nasa förr i tiden. Bland det skönaste jag någonsin haft på armen - rekommenderas starkt!Vad är det där för spännande länk?
Tackar! Jag gillar denLäckert retro!
Vilken härligt röd tavla på den Seikon! I den där blir man ju lite kär. Lite magisk, den också.![]()
![]()
Det blir ett byte på det.
Ja. Denna kväll gjorde jag det.Akvarellmålar du?
Välkommen in, ...i fredagstrådens sista skälvande minuter.Oj! ”Sent in”!
Go fredag och trevlig helg på er alla goa KSare!![]()
![]()
Man tackar!Välkommen in, ...i fredagstrådens sista skälvande minuter.
Jag fick i present 15 akvarellblad med akrylfärger. Uppgiften var att måla en tavla/månad under 2020. Jag är redan igång med min sjunde. Jag tycker om det sättet att uttrycka mig på. Jag vill gärna prova akvarell, medveten om att det är svårt. Det går ju inte att måla över när väl pendeln lagt in färgen i pappret. Man måste tänka klart innan eller lita på känslan.Ja. Denna kväll gjorde jag det.
Beklagar sorgenLivet går vidare
![]()
begravde brorsan igår, tackar livet
Lita på känslan. Det blir sällan som man tänkt sig. Så är det med det mesta.Jag fick i present 15 akvarellblad med akrylfärger. Uppgiften var att måla en tavla/månad under 2020. Jag är redan igång med min sjunde. Jag tycker om det sättet att uttrycka mig på. Jag vill gärna prova akvarell, medveten om att det är svårt. Det går ju inte att måla över när väl pendeln lagt in färgen i pappret. Man måste tänka klart innan eller lita på känslan.