• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 28/5 “Bäst att ta det säkra före det osäkra!!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Så är det!! Obryggt kaffe OCH en jävligt tät klocka!!!
B23F0AAA-9C5C-4159-84DB-80A626AB0833.jpeg

Ni kanske undrar varför?.. Även om ni inte undrar så ska jag delge er ett epic fail...
Ni som sett mina bilder ge om åren har säkert sett liknande bilder som denna. En av mina klockor balanserade på kanten av en mer eller mindre fylld kaffekopp.
Det är ju ofta under en kaffepaus som andan faller på och en klockbild ska tas.
Häromdagen hade jag en kanonbild på gång. Speedyn på ett snyggt läder. Kaffe i en vrålsnygg kopp från Möllekrukmakeri. Där de förövrigt också serverar asbra pizza!!! Dessutom hade jag ett smakfullt bakverk dagen till ära!! Ni hör ju!! Bilden hade blivit KANON!! Om inte.... Om inte frugan varit hemma... Hon hånar en ju järnet när man försöker gå all in och verkligen SKAPA!!! Så jag skulle vara lite extra snabb.. Av med klockan från armen och snyggt placera den på koppen.. Så ja! Nu upp med luren och hitta rätt vinkel... PLUMS!!! Klockjäveln gjorde en dubbel Mollbergare rätt ner i det mellanrostade njutningsmedlet. FAKK!!! Nu blev det än mer bråttom.. Frugan kunde ju under inga omständigheter få njuta av mitt missöde!!
Jag lyckades sopa undan alla spår med några sekunder...
Fick dock en smak av Speedmaster i munnen efter kaffet... Men det kan vara Covidsviterna som sitter i..;-)
Nu ska jag mala bönorna och ta en kopp utan klockbalansering...;-)
Ta hand om er där ute!!

God morgon från en promenad med en klocka som går fel! Hoppas på en fin dag och fantastisk helg alla KSare!
2732D4E5-1D1F-48D0-A1FE-F9F6BDF9B26F.jpeg

Jag har tyvärr ingen liknande historia att dela med mig av däremot känner jag igen skammen när man blir påkommen av att försöka SKAPA en perfekt bild😘

Senast ändrad:
Så är det!! Obryggt kaffe OCH en jävligt tät klocka!!!
B23F0AAA-9C5C-4159-84DB-80A626AB0833.jpeg

Ni kanske undrar varför?.. Även om ni inte undrar så ska jag delge er ett epic fail...
Ni som sett mina bilder ge om åren har säkert sett liknande bilder som denna. En av mina klockor balanserade på kanten av en mer eller mindre fylld kaffekopp.
Det är ju ofta under en kaffepaus som andan faller på och en klockbild ska tas.
Häromdagen hade jag en kanonbild på gång. Speedyn på ett snyggt läder. Kaffe i en vrålsnygg kopp från Möllekrukmakeri. Där de förövrigt också serverar asbra pizza!!! Dessutom hade jag ett smakfullt bakverk dagen till ära!! Ni hör ju!! Bilden hade blivit KANON!! Om inte.... Om inte frugan varit hemma... Hon hånar en ju järnet när man försöker gå all in och verkligen SKAPA!!! Så jag skulle vara lite extra snabb.. Av med klockan från armen och snyggt placera den på koppen.. Så ja! Nu upp med luren och hitta rätt vinkel... PLUMS!!! Klockjäveln gjorde en dubbel Mollbergare rätt ner i det mellanrostade njutningsmedlet. FAKK!!! Nu blev det än mer bråttom.. Frugan kunde ju under inga omständigheter få njuta av mitt missöde!!
Jag lyckades sopa undan alla spår med några sekunder...
Fick dock en smak av Speedmaster i munnen efter kaffet... Men det kan vara Covidsviterna som sitter i..;-)
Nu ska jag mala bönorna och ta en kopp utan klockbalansering...;-)
Ta hand om er där ute!!
Haha känner igen det där med frugan!

@Dbrasco, du har väl varit med om något liknande? 😄

Tillbaka
Topp