Ikväll firar jag befordran med tanten. En trevlig fredagssyssla. Skål och trevlig helg, vänner!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tångenhamnen?Morning!![]()
Nix!Tångenhamnen?
Samma kommun iallafall, eller?
Ja, fast på rätt sida bron.Samma kommun iallafall, eller?
Då väntar vi bara på Citizen Martas premiär dopp.Tråden med INOX-testandet (misshandeln) är fantastisk! bakar bullar med klocka i
Bra erbjudande!
Nej bytte!
![]()
Finns många oförutsedda risker vi ser fram emot med sommarens klockfoton!Klockfotografering kan och ska vara lite risky. Vad är man inte beredd att offra för en bra bild? Trevlig helg alla och hoppas riskfyllda foton ska prägla sommaren på KS.
![]()
Jag glömde tillägga att jag står på ett ben när fotot tas. Vi har en spännande sommar att se fram emot. Såna här idéer har en tendens att eskalera.Finns många oförutsedda risker vi ser fram emot med sommarens klockfoton!![]()
Jag glömde tillägga att jag står på ett ben när fotot tas. Vi har en spännande sommar att se fram emot. Såna här idéer har en tendens att eskalera.