Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjäv går jag åt andra hållet. Är ju after work i solenTack! En ming 27.01
Nu kör jag dock fredagsgüld. En vintage Omega Constellation i 18k![]()
![]()
Edit. Ser ju att frågan besvarats.
Skål!Efter årets första runda blev det klockbyte och gin o'clock![]()
![]()
![]()
![]()
Ingen gin här i glaset minsann, dock upp och ner är bilden på klockan ! Tog fram " rysslådan" och för första gången byter klocka under dagen. Blivit sjuk månnetro? Solen skiner, grillen fixat käket och frun och jag drömmer oss bort till Jamaica...Frun givetvis rosevin i glaset , men som grabb håller man sig till "pilsner". Ha,re gott och @RicVin , hoppas att du känner smaken av Toscanavin snart ! //![]()
Varför inte prova medans garantin gäller?Det landade en ny klocka under lunchen, perfekt i tid till klockbyte och espresso-på-maten-bildenDen ska tydligen klara ISO-standarden för espresso-dyk.
![]()
Riktigt cool!Dagens klocka. Trevlig Helg!
![]()
Ett kryddigt vin med en ”tuch” av vaniljsmak!//Denna kände jag smaken av!! Mkt bra!!!
![]()
![]()
Personligen tycker jag GPn och Parmigianin är precis lika snygga. Verkligen grymma klockor.Nej bytte!
![]()
Kryddigt stämmer men vaniljen känner jag inte... Men det beror nog mer på mig än vinetEtt kryddigt vin med en ”tuch” av vaniljsmak!//![]()
Tråden med INOX-testandet (misshandeln) är fantastisk! bakar bullar med klocka iVarför inte prova medans garantin gäller?
En väldigt ironisk grej jag kom att tänka på är att ett år efter jag fått min INOX och gjort nästan alla tester fick jag erbjudande om att förlänga försäkringen som följde med.![]()