• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 28/8 “Är det verkligen slut nu?...”

Trevlig helg allesammans!

IMG_20200828_073346.jpg

Måtte det vara varmt ett tag till, som (relativt) nybliven villaägare ser jag inte fram emot att starta värmepannan :bag:

Ja, nu känns det i luften att hösten börjar närma sig. På söndag och någon dag framåt så skulle det iofs krypa över 20-strecket igen men det är nog tyvärr sista sucken. :(

Ha en riktigt härlig fredag Squale-tråden! :happyhappy:
PSX_20200828_074313.jpg

Nog börjar hösten närma sig, så är det.
Vi får göra det bästa av det...
Trevlig fredag, mina vänner.
6A941DDD-62EF-4103-A03F-05E1CA3DF732.jpeg

Men härom dagen blev jag getingstucken i foten. Har inte drabbat mig tidigare över huvud taget vad jag kan minnas.

Här går det undan! 6-7 grader och frost på rutorna imorse. Hösten är här. Jag kör i och för sig alltid strumpor och oftast byxor trots värmen.
4A69DCFA-709E-4447-8DC1-198DA53A179F.jpeg

Detta år har ju varit som det varit. Många jämför 2020 med domedagsliknande scenarion. Så, nu när årets höst kommer, likt livets höst enligt talesättet kommer för pensionärer, så kanske 2020s höst betyder något positivt?

Trevlig helg!

Tillbaka
Topp